Gå til innhold

Hår og hud


Gjest Bruker-369050

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-369050

Jeg sliter litt med tørt hår samtidig som det er fett. Også en del flass.
Tenkte egentlig å kjøpe både "ditten og datten" til håret, men kanskje dette er unødvendig? Er student så sier seg selv at jeg ikke kan kjøpe alt veldig dyrt.

Trenger man egentlig hårkur hvis man bruker en ok sjampo og balsam?
Tenkte litt på enten pureology, einerlåg fra helsekost eller en annen økologisk sjampo. Har nesten gitt opp økologisk for føler at når det ikke skummer så blir håret fett dagen etterpå.

Når det gjelder huden er den kombinert og jeg har en del porer, men mistenker de ser større ut pga veldig dehydrert hud. Den er ikke tørr, men fuktfattig. Tenkte litt på produktene fra kremfresh. Hva er egentlig "nødvendig" til huden? Trenger jeg fuktspray?

Endret av Bruker-369050
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-182691

Har hatt (følelsen) av at jeg har hatt samme hår som deg, var innom fungoral, mamma gav meg helsekost-shampoo/balsam, bl.a einerlåg, alt til lite nytte. Fungoral hjalp på flass i perioder men ikke på det andre. Så fortalte kompisen min meg om hvor enkel og genial, samt forskjellige head & shoulders var. De har faktisk et eller annet patentert greie som er veldig fin, holder flass i sjakk og balanserer hodebunnen til en rimelig penge. Bruker den kombinerte balsam og shampooen ca 70% av gangene jeg dusjer og har aldri flass med mindre jeg stopper å bruke den i en uke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-369050

Jeg er student så har ikke råd egentlig til veeldig dyre frisørsjampoer. Er egentig fristet å bare bruke en first price shampo/svanemerket. De er jo ganske milde? Og kanskje en bedre balsam. Tenker litt på Define Argan balsam. Noen som har erfaring med den? Kunne ønske den var uten så mye parfyme, men siden det kun er til balsam det er snakk om går det greit.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg er student så har ikke råd egentlig til veeldig dyre frisørsjampoer. Er egentig fristet å bare bruke en first price shampo/svanemerket. De er jo ganske milde? Og kanskje en bedre balsam. Tenker litt på Define Argan balsam. Noen som har erfaring med den? Kunne ønske den var uten så mye parfyme, men siden det kun er til balsam det er snakk om går det greit.

 

Leste du i det hele tatt det jeg skrev?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...