Arodem Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Humble Bundle kjører på med ekstra spill for de som betaler mer.Du bestemmer selv prislappen på disse Star Wars-spillene Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hver gang en humblebundle kommer med det gamle spillene jeg elsket nå jeg var mindre forsvinner plutselig penger ut av lommeboken. Merkelig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Uff. Humble bundle er skummelt for de av oss som prøver å ha kontroll over spillkatalogen. Er galt nok med steam-salg, men da kjøper du i alle fall ett og ett spill. Her kan du plutselig ende opp med 5-10 spill som du aldri får tid til å spille. 4 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Bare en ting å si her. Hvis du er glad i rollespill og aldri har spilt Kotor eller Kotor 2, løp og kjøp. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det var da noe drit. jeg har nesten alle av spillene fra før men jeg vil ha de som jeg ikke har så og dette er beste prisen så da blir det vell noen gaver Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Dark Forces er fantastisk kult! Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ja... da ble det plutselig 12$ mindre på konto, merkelig det der. Spilte Jedi Knight: Jedi Academy _veldig_ mye på originale xbox. Har mindre erfaring med de andre, men det blir det ordnet opp i nå Lenke til kommentar
hakonovi Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Noen som vet om det er noe LAN eller splitscreen på disse spillene? Lurer på om jeg skaffe til noen andre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Bare en ting å si her. Hvis du er glad i rollespill og aldri har spilt Kotor eller Kotor 2, løp og kjøp. Har spilt og har begge to, men ingen funker på pcen min, kotor ville ikke installere fra disc, så kjøpte det på steam, men spillet funker ikke da heller. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Noen som vet om det er noe LAN eller splitscreen på disse spillene? Lurer på om jeg skaffe til noen andre.Jedi Academy er et bra LAN-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå