Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating side for de eldre

Anbefalte innlegg

Hei! Ei dame i 50-åra spurte meg om en bra dating-side.

Siden jeg bruker ingen av de, har ikke jeg peiling. Noen råd/tips?

Ville vere fint, om det finst "grattis-periode" evt grattis basic funksjoner, som å berre chatte, så hun kunne sjekke det ut, før hun går over til betaling.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukker.no er den eneste nettsiden jeg kan anbefale, hovedsaklig fordi nettsiden er helnorsk og brukerstøtte er enkel å få kontakt med. Mange datingsider har gjort det svært, svært vanskelig å melde seg ut eller avslutte abonnementer. I mange tilfeller må man sende skriftlig oppsigelse til et utenlandsk faksnummer for å avslutte de dyre abonnementene.

Hold deg langt unna nettsider som Twoo, Zoosk, Match.com, Firstdate, C-date, be2, og lignende. Det kan ikke kalles direkte svindel, men det er ikke langt ifra.

Lenke til kommentar

Mods, please. Det er jo forskjell på reklame og saklig svar!

Det som var "reklame", send meg gjerne PM.

Takk for tipsene. Ho skulle te å prøve ut zoosk, men der koster det 300kr/månad eller noe sånt.

Skal si i fra om sukker og møteplassen.

Har hørt positive ting om finnenvenn.no. Ser at det er blitt til match.com/no. Den er blitt kjøpt opp?

• Liker 1
Lenke til kommentar

litt OT, men du og flere her inne reklamerer så det renner her inne da uten å bli endret/slettet?

Når personer som har eierskap i en datingside registrerer seg utelukkende for å reklamere for datingsiden, regnes det som snikreklame og innleggene slettes. Svarene som får stå er svar fra nøytrale, aktive brukere som ikke tjener noe på at du følger rådet og blir medlem.

Dessuten er det svært enkelt å gå i fella, og bli sittende igjen med regninger på flere tusen kroner og et abonnement som kun kan sies opp via faks eller brev. Derfor ønsker jeg ikke at useriøse aktører skal få bruke forumet som et gratis annonsemarked.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...