Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Urban symbiose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Synes du mestrer dette fint! Klassisk komposisjon med linjer, kontraster og kubisme i innholdet, - hvor (det for meg er) det buede oppløftet/arken (som) utgjør blikkfanget. Bildet inneholder også en fortelling. Flotte "filmkorn" hever inntrykket. Gjennomarbeidet opp mot fineart-kategorien ! -bjarte. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Vellykket:-) Tøff struktur i bildet og kledelig s/hv (ikke noe bombe når det gjelder oss...). Flott komp med linjer og former i mange varianter. Liker det buede vinduet på taket, som bryter litt med det andre. Et forfinende element i alt det andre som er grovt bygd. likte også broen som går inn i bildet i en fin bue. Pilaren i venstre kant lager en fin inngang til bildet. (håper de ikke graver i nærheten....) Også er det dette med tiden. Bygget og broen er nok fra to forskjellige epoker. Heldigvis måtte det ikke vike når utviklingen krevde en ny vei. Godt jobba Jan og du viser at du behersker dette også:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Olav Bjarte og Pentaxen har sagt det meste, og hvert ord de fremfører tiltredes! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Her er det meste sagt så godord og superlativer er oppbrukt og her synes jeg Bjarte sa det meste. Jeg scrollet opp og forsøkte uten åpningen over elementet ute til venstre. Vet egentlig ikke om det ble bedre, men nå er det nevnt så kan du jo dekke til og se sjøl. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Stilig bilde med grafisk preg. Du behersker denne stilen også Jan! Flott resultat! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Dette gikk innmari fint det! Her er det masse flotte linjer å følge. Likte den buede linjen i broa og selvfølgelig den buede arken som de andre også nevner her. Ble litt tøft grovkornet. Kan ikke finne noe å sette fingeren på...men det har jeg vel aldri på dine blder. Du er snasent flink! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 luistheghost skrev (På 4.2.2015 den 10.27): Synes du mestrer dette fint! Klassisk komposisjon med linjer, kontraster og kubisme i innholdet, - hvor (det for meg er) det buede oppløftet/arken (som) utgjør blikkfanget. Bildet inneholder også en fortelling. Flotte "filmkorn" hever inntrykket. Gjennomarbeidet opp mot fineart-kategorien ! -bjarte. Kan ikke annet enn å takke stort føler meg på gyngende grunn når det gjelder denne typer bilder - men det er artig å trå vannet. Lenet meg sterkt på de komposisjonelle elementene som du nevner - og det slår sjelden feil og hjalp meg godt her. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 member-296438 skrev (På 4.2.2015 den 10.34): Vellykket:-) Tøff struktur i bildet og kledelig s/hv (ikke noe bombe når det gjelder oss...). Flott komp med linjer og former i mange varianter. Liker det buede vinduet på taket, som bryter litt med det andre. Et forfinende element i alt det andre som er grovt bygd. likte også broen som går inn i bildet i en fin bue. Pilaren i venstre kant lager en fin inngang til bildet. (håper de ikke graver i nærheten....) Også er det dette med tiden. Bygget og broen er nok fra to forskjellige epoker. Heldigvis måtte det ikke vike når utviklingen krevde en ny vei. Godt jobba Jan og du viser at du behersker dette også:-) Følte jeg trampet langt inn på et område som du behersker veldig godt. Så svært hyggelig med denne tilbakemeldingen fra deg Pentaxen mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Ragnar Skj skrev (På 4.2.2015 den 12.45): Olav Bjarte og Pentaxen har sagt det meste, og hvert ord de fremfører tiltredes! Vennlig hilsen Ragnar Alltid hyggelig med dine tilbakemeldinger Ragnar Takker også denne gangen! mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Roar Kneppen skrev (På 4.2.2015 den 12.55): Her er det meste sagt så godord og superlativer er oppbrukt og her synes jeg Bjarte sa det meste. Jeg scrollet opp og forsøkte uten åpningen over elementet ute til venstre. Vet egentlig ikke om det ble bedre, men nå er det nevnt så kan du jo dekke til og se sjøl. Roar Du har sikkert fått med deg at jeg er en smule opphengt i 1x1 formatet, så det er bakgrunnen for at crop'en ble som den ble. Lett OCD på kvadratiske formater Som alltid, så varmer det med tilbakemeldinger fra deg Roar - takker så mye! mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 aagesp skrev (På 4.2.2015 den 13.31): Fint. Aagesp Takker så mye mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Ovidia2 skrev (På 4.2.2015 den 15.28): Stilig bilde med grafisk preg. Du behersker denne stilen også Jan! Flott resultat! Hilsen Tove Beherske og beherske fru Blom Et forsøk hvor jeg ikke tok de helt store komposisjonelle risikoene - men artig å prøve. Takker så mye Tove! mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jan Høydal skrev (På 4.2.2015 den 21.01): member-296438 skrev (På 4.2.2015 den 10.34): Vellykket:-) Tøff struktur i bildet og kledelig s/hv (ikke noe bombe når det gjelder oss...). Flott komp med linjer og former i mange varianter. Liker det buede vinduet på taket, som bryter litt med det andre. Et forfinende element i alt det andre som er grovt bygd. likte også broen som går inn i bildet i en fin bue. Pilaren i venstre kant lager en fin inngang til bildet. (håper de ikke graver i nærheten....) Også er det dette med tiden. Bygget og broen er nok fra to forskjellige epoker. Heldigvis måtte det ikke vike når utviklingen krevde en ny vei. Godt jobba Jan og du viser at du behersker dette også:-) Følte jeg trampet langt inn på et område som du behersker veldig godt. Så svært hyggelig med denne tilbakemeldingen fra deg Pentaxen mvh Jan Du må gjerne trampe så mye du vil på dette området, for det er ikke bare mitt:-) Deler det gjerne når jeg ser så flotte resultater. Fikk noe å strekke meg etter nå....Inspirerende! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Fotoskrulla skrev (På 4.2.2015 den 16.13): Dette gikk innmari fint det! Her er det masse flotte linjer å følge. Likte den buede linjen i broa og selvfølgelig den buede arken som de andre også nevner her. Ble litt tøft grovkornet. Kan ikke finne noe å sette fingeren på...men det har jeg vel aldri på dine blder. Du er snasent flink! Som jeg har nevnt til de andre, så er det mye "safe mode" på kompen her uten de helt store kreative krumspringene - men artig å prøve seg. Lettere med ting som står i ro som hverken rører på seg eller man trenger å kommunisere med Snasent hilsen Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg