Gå til innhold

Hvem er dagens nazister?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg ser ikke helt poenget med den pengeseddelen?

1. Mener at du der er nazistsike symboler på den
  2. og når ble de første av de sedlene utstedt?

1. kjent illuminati symbol

2. 2006

Forøvrig, hele Ukrainas gullbeholdning på 32 tonn nå plutselig forsvunnet. En rettsinstans har derfor pålagt påtalemyndigheten i Kiev å ta ut tiltale mot nåværende sentralbanksjef

http://www.sprottmoney.com/news/charges-brought-against-national-bank-of-ukraine-for-liquidating-gold-reserves-nathan-mcdonald-sprott-money-news

Hvordan er det mulig? :hmm:

Top Ten Illuminati Symbols – The Illuminati loves taunting the Profane by putting their symbols in plain sight for all to see. Only the Illuminati insiders are privy to the symbols’ true meaning. Symbols of the Illuminati are present on our currencies, and are plastered all over our television, movies and newspapers.

Forstår ikke akkurat hvor du vil hen. Jeg vet at der var facister under opprøret i Kiev, men de var i klart mindretall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke akkurat hvor du vil hen. Jeg vet at der var facister under opprøret i Kiev, men de var i klart mindretall.

Nå kan jo bank og finans ha vært i "andre hender" lengre enn ett år tilbake.

Anyway, jeg hoppet iallefall litt i stolen her, når jeg snublet over dette symbolet på seddelen.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er IS dagens nazister/fascister . De kan minne mye om nazistene da de har en intoleranse for svakhet og har tro på en sterk krigersk stat. For meg så er egentlig er IS, nazisme byttet ut med arabisk/islamsk kulturdyrking istedenfor, germansk. Same shit, different name.

Dessuten, nazistene samarbeidet med islamister under 2. verdenskrig, da de hadde en felles fiende: jøder. Og fortsatt er det visse islamistiske grupperinger som støtter de grufulle forbrytelsene nazistene begikk under krigen, og opptakten til den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå kan jo bank og finans ha vært i "andre hender" lengre enn ett år tilbake.

Anyway, jeg hoppet iallefall litt i stolen her, når jeg snublet over dette symbolet på seddelen.

Jeg tror ikke du skal overtolke det.

Slik jeg ser det så er IS dagens nazister/fascister . De kan minne mye om nazistene da de har en intoleranse for svakhet og har tro på en sterk krigersk stat. For meg så er egentlig er IS, nazisme byttet ut med arabisk/islamsk kulturdyrking istedenfor, germansk. Same shit, different name.

Dessuten, nazistene samarbeidet med islamister under 2. verdenskrig, da de hadde en felles fiende: jøder. Og fortsatt er det visse islamistiske grupperinger som støtter de grufulle forbrytelsene nazistene begikk under krigen, og opptakten til den.

Men det gjør dem ikke til nazister, selv om begge grupper bruker bestialske metoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...