HSP Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hong Kong 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 You know:-) Ref. Foto.no Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 You know:-) Ref. Foto.no Ja, stemmer det, jeg la dette ut der også. Pleier egentlig å prøve å legge litt forskjellige bilder på de to sidene, men det går litt om hverandre uansett. Ser når til min store irritasjon at jeg har fått med litt av en lampekant ute til venstre - må kuttes bort... Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Herlig bilde dette med fint lys og farger. Ingenting¨å si på skarphet og detaljer heller. Scroll opp så den lille buen mellom to lamper i bildekant oppe pluss den hvite stanga som lampa forsvinner forsvinner og se hva du synes da. Jeg syntes det var bedre, men du bestemmer. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Artig. aageså Tusen takk Aage! Herlig bilde dette med fint lys og farger. Ingenting¨å si på skarphet og detaljer heller. Scroll opp så den lille buen mellom to lamper i bildekant oppe pluss den hvite stanga som lampa forsvinner forsvinner og se hva du synes da. Jeg syntes det var bedre, men du bestemmer. Roar Ah, godt å få ditt blikk på dette Roar. Jeg har lastet opp versjon 2 hvor jeg har kuttet slik jeg tror du foreslo samt litt på høyrekanten. Hva tror du om den nye versjonen? Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Godt observert og godt gjengitt ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Her synes jeg lys, farger og lampenes gjentagelser i silhuetter/klarhet gjør bildet...går for V2. mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Godt observert og godt gjengitt ! Vennlig hilsen Ragnar Her synes jeg lys, farger og lampenes gjentagelser i silhuetter/klarhet gjør bildet...går for V2. mvh Ulv Takk for det Ragnar og Ulv. Det er godt å se at v2 blir foretrukket - da er der utvikling takket være god kritikk fra Roar. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg