Ulv Sandberg Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Dagen etter.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Festen er tydeligvis ikke slutt Artig situasjonsbilde - dessa driter i regnet! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Og renovasjonsvesenet er i arbeid ser jeg ! Ok observert dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 He - he. Pippiper i resteselskap. Får håpe flaskene var tomme for fulle fugler er en fare for seg selv om de ikke sovner der og da. Ser det regner så verten var kanskje ikke så veldig hippen på å rydde enda? Skulle jeg min vane tro komme litt kosmetisk pirk så ville jeg kutta nede og unngått kanten langs ramma. Til høyre har du linje ut i hjørnet så der vil vel et par tre mm. kutt i høyresiden være enklere enn å legge til for å unngå nevnte misær. Ellers artig bilde med fint utsnitt og komp samt skarphet, farger og detaljer. Den som lå igjen solbrillene trenger dem vel likevel ikke i det været om det da ikke er for å skjule sløret blikk? Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Takker så mye for kommentarer Rolf Magne, Ragnar og Roar, ja enig med dine kutt Roar, så jeg la ut en V2.....for øvrig er dette et bilde fra en borettslagsfest for noen år siden som ble fuktig på alle måter.... mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg