Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Utsatt for snoking og sladder på arbeidsplassen

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mobbing på arbeidsplassen.

Tas ikke dette til følge av arbeidsgiver går man til fagforeningen sin som igjen ordner med det juridiske og vips! Fri fra jobben for alltid med etterlønn og erstatning samt en attest som tilsier at man selv slutta.

Jeg ville ikke vært i en sånn jobb lenge, det er ikke mye trivelig å skulle være kollega med slike ansatte...

Lenke til kommentar

Bare som ett lite apropos her, så ser jeg at siden dette innbruddet skjedde, har jeg hatt nesten 100 besøkende på min profil her, og det er veldig rart, fordi det harmonerer ikke med min egen lave aktivitet her - så jeg tror at kollegaer og sjefer er inne å snuser her akkurat når det passer dem

Under normale forhold så ser man ikke besøkende annet enn hvis man er veldig aktiv i diverse debatter, men nå har altså besøkene tatt seg voldsomt opp, uten noen fornuftig grunn, slik jeg ser det

Vurder å bytte brukernavn/nick og avatar så vanskeliggjør du hvertfall fremtidig snok?

Lenke til kommentar

Bare som ett lite apropos her, så ser jeg at siden dette innbruddet skjedde, har jeg hatt nesten 100 besøkende på min profil her, og det er veldig rart, fordi det harmonerer ikke med min egen lave aktivitet her - så jeg tror at kollegaer og sjefer er inne å snuser her akkurat når det passer dem

Litt OT, men er 20.000 innlegg på ni år å regne som "lav aktivitet"?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...