Gjest member-296438 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hodejegeren - Turkis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Og blåfargen sier vel heller ikke noe om nasjonalitet? Ikke vet jeg, men skaut var iallfall ikke uvanlig i gamle gode dager. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Denne nye serien din ville blitt meningsløs i s/h. Flotte farger og observasjoner. Selv bruker jeg av og til skjerfet mitt som skaut, bedre det enn å ha ei kløende lue nedi panna skal jeg si deg! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Takker for kommentarer:-) @skrulla, så visste jeg ikke at det var deg....... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Kanskje du må lage en lengre serie av "Hodejegeren". Synes dette er ganske hverdagsdokumentarisk godt kommet på av deg. Ute på gata reflekterer jeg sjelden over hva som omkranser eller dekker hodet - men gjør det helt klart nå som det blir presentert som dette. Bra ide og inspirerende! mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Har'a skifta klær??? Jeg likte utvilsomt gårsdagens bedre. Ganske vanlig at oppfølgeren ikke helt greier å følge opp den første utgaven. Vi har sett det på kino gang på gang. Roar Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Flott resultat av hodejegerjakten. Liker så godt de flott fargene her! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Takker for kommentarer:-) Litt hverdagsfoto dette her. Fikk en fiks ide at jeg skulle se etter farger/ting som skilte seg litt ut fra den grå masse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg