Eline Lyng Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Et bilde til og tirre nysgjerrigheten:-) Ser for meg to bein i ca knehøyde på en madrass....men det er under Lanskapskategorien....kroppslandskap? Tøft i s/hv og en kreativ og god ide som er bra utført. Lenke til kommentar
Eline Lyng Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Takk for kommentar Pentaxen. Ja du, hva det er? Kroppslandskap var det jeg hadde håpet bildet blir assosiert med:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Lurte først på om det var rompa til partneren du hadde foreviget i svarthvit, men fant at den i såfall måtte være svært så slunken. Derfor er jeg nok inne på det samme som Pentaxen. Jeg ser et mørkt felt ute til venstre som kanskje med fordel kunne vært kutta vekk. Finurlig og artig bilde dette. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Et tiltalende bilde med sublimt uttrykk som appellerer til nøyere betraktning. Mine assosiasjoner går også mot anatomien. Likte dette svært godt! mvh Jan Lenke til kommentar
Eline Lyng Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Så fint å få slike kommentarer. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg