Neckrick Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Jordansk pilot blir brent levende. EKSTREMT STERK VIDEO. Du er advart. Se videoen på eget intitativ. Jeg sprer bare budskapet, og tar absolutt intet ansvar for eventuelle psykiske lidelser. Klikk her (http://shoebat.com/2015/02/03/watch-horrific-video-isis-burning-pow-jordanian-pilot/) Endret 3. februar 2015 av Neckrick 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er på tide å kjøre full utryddelseskrig på denne gjengen. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg U94A Skrevet 3. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2015 29 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Blir rett og slett deppa av dette greiene her, er ikke så jævlig mye å gjøre med det skitet heller. Er så komplisert at det beste er egentlig bare å skjerme seg og la de holde på, dessverre. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Verden kan ikkje berre sitte å sjå på det her.. Ikkje er det vits å snakke til dei heller når alle som ikkje følger "religionen" deira er syndera og alle som er syndera må dø. Ikkje hjelp i å ta over landet og la dei leve der heller. dei må dø.. Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Veldig bra laget video da? På den andre siden ble jeg motivert for å gå inn i militæret. Jævla dyr. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Og her sitter jeg å leser om ungdomskole-jenter, med dyre vesker og klær til 9000kr. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Denne "religionen" som til og med gjør slik mot sine egne skal vi altså respektere. 3 Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Eg håpa så mange som mulig ser denna videoen! Eg skal i alle fall gjere mitt for å få auga til folk opp for ka dessa folka drive med. 3 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hadde jeg blitt tatt av den gjengen hadde jeg prøvd å få dem til å skyte meg isteden, ved å feks prøve å rømme eller noe sånt. Hvis dere er interessert i å se disse videoene som isis poster kan dere dra til r/gore, de ligger der, men det er veldig sterke videoer/bilder der. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Brutaliteten bare øker, når hals-hogging begynte å bli vanlig går de videre til noe verre. Og sånn vil de fortsette. Orket ikke se videoen engang, holdt lenge med bilder.. På en annen side så kan dette være vendepunktet. Jordan har ett sterkt militære støttet av vesten og USA, håper å tror på en koalisjon av både vestlige og arabiske land som går inn med bakkestyrker. Det hadde vært nobelt av Norge og bidra her om det trengs. Dette skulle blitt gjort for flere måneder siden før ondskapen hadde tatt så mange. Man kan vel føle litt på at ting endelig snart kan komme til å skje: https://www.youtube.com/watch?v=ZUSvdYImUu0 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kongen av jordan var rask til å påpeke at isis ikke har noe med islam å gjøre. Ja de må bare lure seg selv til å tro det. Hva kjemper de for da, kristen dominans? 3 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg finner av og til gore som f.eks. Bestgore.com (advarsel) og har sett ille videoer der også, men denne slo virkelig alt. Lurer på om stakkaren forsatt levde når han var kullsvart, virket jo som om han rørte seg framover før han plutselig datt bakover? 2 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Forhåpentligvis var han bevisstløs "allerede" i det øyeblikket han falt ned på knærne. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Fy faen... Har aldri sett noe så jævlig... Stakkars fyr! Hva kan man gjøre? Krig fører til mer krig, men vi må jo gjøre noe for å redusere jævlighetene rundt om kring. Og hva faen feiler det folk som setter fyr på andre levende? Forhåpentligvis var han bevisstløs "allerede" i det øyeblikket han falt ned på knærne.Han burde ha slått seg selv bevisstløs i det de tente på. Om det lar seg gjøre. Endret 4. februar 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 De to som Jordan henrettet var allerede dømt til døden i 2005 og 2007, står det i linken din. De er ikke krigsfanger fra IS. Uansett så spiller det ikke noen rolle, er ikke mer greit av IS å drepe fanger hvis Jordan gjør det. Og blir ikke de som blir truffet av en missil drept momentant av trykkbølgen? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Da har jeg fjernet en unødvendig avsporing fra tråden.Videre avsporing av samme type vil få belønning i form av advarsler. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Denne "religionen" som til og med gjør slik mot sine egne skal vi altså respektere. Det er ikke religionen som sådan og dens 1, 8 milliarder mennesker som begår ugjerningen, men en liten gruppe ekstremister. Du tar ikke engang innover deg at også "islamske land" i midt-østen og muslimske soldater deltar i kamp mot IS Kongen av jordan var rask til å påpeke at isis ikke har noe med islam å gjøre. Ja de må bare lure seg selv til å tro det. Hva kjemper de for da, kristen dominans? Det han mener, er nok at IS ikke representerer main-stream islam, hvilket de jo heller ikke gjør. Det er bare du, som alltid, krampaktig forsøker å ikke skille på noe som helst og frenetisk tviholder på guilt by association 2 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Fy faen... Har aldri sett noe så jævlig... Stakkars fyr! Hva kan man gjøre? Krig fører til mer krig, men vi må jo gjøre noe for å redusere jævlighetene rundt om kring. Og hva faen feiler det folk som setter fyr på andre levende? Forhåpentligvis var han bevisstløs "allerede" i det øyeblikket han falt ned på knærne.Han burde ha slått seg selv bevisstløs i det de tente på. Om det lar seg gjøre. Tja å ta livet av alle IS svina ville vel hjelpe litt? Ja man kan jo spørre seg selv om hvor idiotiske, hjernevaska, tilbakestående svin IS er når de går så langt som å brenne levende mennesker... Det er så jævlig at mennesker kan få seg til å gjøre så grusonmme handlinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå