Gå til innhold

Moonshine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Moonshine effekten kan gi mange utslag......

Synes dette ble bra jeg. Fin komp med veien som snører seg innover i bildet. Månen er fint plasser i forhold til treet.

Kanskje du kunne unngått lyset (blits?) i forgrunnen og fått mer jevnt lys på bakken? Kanskje en tanke lengre eksponeringstid hadde gitt mer jevnt lys....

Uff, nå var jeg streng og småfæl, men det var godt ment:-)

Lenke til kommentar

Moonshine effekten kan gi mange utslag......

Synes dette ble bra jeg. Fin komp med veien som snører seg innover i bildet. Månen er fint plasser i forhold til treet.

Kanskje du kunne unngått lyset (blits?) i forgrunnen og fått mer jevnt lys på bakken? Kanskje en tanke lengre eksponeringstid hadde gitt mer jevnt lys....

Uff, nå var jeg streng og småfæl, men det var godt ment:-)

Nei nei! Ikke streng og fæl i det hele tatt! :) lyset er gatelys...som Norge mer eller mindre er tapetesert med..sukk! Veien er ei låvebru..;). Kunne hatt litt lengre eksponeringstid, men var redd stjerna ville bli dradd ut. Dette er 8 sek. Veldig gøy å prøve seg i mørket! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Dette ble veldig flott og stemningsfullt.

Jeg liker dette svært godt og er enig med karakteren

som ble gitt av Ragnar.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Kjempeflott bilde! :)

Når det ses i full störrelse er det skarpt at man nesten kan telle snökrystallene. Nydelig balanserte farger!

Godt jobba :)

(Gjör de "moonshine" på låven??)

Hihi! Lurte litt på om noen tok opp tåden med moonshine.. det gjorde du! ;) Tror nok det har vært produsert litt av hvert på denne gården i gamle dager, nå er det golfbane og inni låven driver de og slår golfballer når det er snø ute som nå. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Varmer hjertet mitt :)

Lenke til kommentar

Vakkert til de grader! Liker godt fargetonene som spenner over fra det kalde til det varme. Det er som man har lyst å gå inn i bildet å nyte situasjonen :)

mvh

Jan

Tusen takk Jan! Kan love deg jeg nøt det..kosa meg glugg ihjel nesten. Bildet er rett fra kameraet, ikke noe hokkus pokkus heller :) De varme tonene kommer fra lysene fra omkringliggende bebyggelse. Det var dritfint sammen med hvit snø og litt lave skyer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...