Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Moonshine Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Karakter fra meg: MG+. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Karakter fra meg: MG+. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Det er jeg godt fornøyd med! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Veldig bra. Skikkelig vinterstemning. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Veldig bra. Skikkelig vinterstemning. Tusen takk! det var helt nydelig ute i kveld. Det er blodferskt rett fra kameraet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Moonshine effekten kan gi mange utslag...... Synes dette ble bra jeg. Fin komp med veien som snører seg innover i bildet. Månen er fint plasser i forhold til treet. Kanskje du kunne unngått lyset (blits?) i forgrunnen og fått mer jevnt lys på bakken? Kanskje en tanke lengre eksponeringstid hadde gitt mer jevnt lys.... Uff, nå var jeg streng og småfæl, men det var godt ment:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Moonshine effekten kan gi mange utslag...... Synes dette ble bra jeg. Fin komp med veien som snører seg innover i bildet. Månen er fint plasser i forhold til treet. Kanskje du kunne unngått lyset (blits?) i forgrunnen og fått mer jevnt lys på bakken? Kanskje en tanke lengre eksponeringstid hadde gitt mer jevnt lys.... Uff, nå var jeg streng og småfæl, men det var godt ment:-) Nei nei! Ikke streng og fæl i det hele tatt! lyset er gatelys...som Norge mer eller mindre er tapetesert med..sukk! Veien er ei låvebru... Kunne hatt litt lengre eksponeringstid, men var redd stjerna ville bli dradd ut. Dette er 8 sek. Veldig gøy å prøve seg i mørket! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Kjempeflott bilde! Når det ses i full störrelse er det skarpt at man nesten kan telle snökrystallene. Nydelig balanserte farger!Godt jobba (Gjör de "moonshine" på låven??) Endret 3. februar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Dette ble veldig flott og stemningsfullt. Jeg liker dette svært godt og er enig med karakteren som ble gitt av Ragnar. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Kjempeflott bilde! Når det ses i full störrelse er det skarpt at man nesten kan telle snökrystallene. Nydelig balanserte farger! Godt jobba (Gjör de "moonshine" på låven??) Hihi! Lurte litt på om noen tok opp tåden med moonshine.. det gjorde du! Tror nok det har vært produsert litt av hvert på denne gården i gamle dager, nå er det golfbane og inni låven driver de og slår golfballer når det er snø ute som nå. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Varmer hjertet mitt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Dette ble veldig flott og stemningsfullt. Jeg liker dette svært godt og er enig med karakteren som ble gitt av Ragnar. Vennlig hilsen Alec Tuuusen tak Alec! D: Kjempestas å få slik tilbakemelding! Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 MG. Det hadde blitt SG med månen plassert mot venstre. aagesp Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 MG. Det hadde blitt SG med månen plassert mot venstre. aagesp Jeg prøvde å flytte den, men den var veldig lite samarbeidsvillig! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Vakkert til de grader! Liker godt fargetonene som spenner over fra det kalde til det varme. Det er som man har lyst å gå inn i bildet å nyte situasjonen mvh Jan Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Vakkert til de grader! Liker godt fargetonene som spenner over fra det kalde til det varme. Det er som man har lyst å gå inn i bildet å nyte situasjonen mvh Jan Tusen takk Jan! Kan love deg jeg nøt det..kosa meg glugg ihjel nesten. Bildet er rett fra kameraet, ikke noe hokkus pokkus heller De varme tonene kommer fra lysene fra omkringliggende bebyggelse. Det var dritfint sammen med hvit snø og litt lave skyer. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Flik til å få stemning i dine bilder--fint dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg