OHJohansen Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Alle de nye TV-ene får Android.Her er Sonys nye 4K-modeller Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Interessant valg av høyttalere. Dette ser ut til at det gjør panelet tykkere ved bunnen noe som kan gjøre det problematisk med tanke på veggfeste. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Meeh. Min 65" Plasma får holde noen år til. Bluray på en god Plasma gir et knivskarpt bilde selv om det "bare" er 1080p. Endret 3. februar 2015 av FiveInline 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2015 Om 4K innhold kommer til å eksplodere i år så er et tv ifra Sony på ønske lista... Men for å være helt ærlig så tror jeg 4K på ingen måte kommer til å være i nærheten av å eksplodere i 2015. 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Sjakktrekk av Sony å velge Android. Sony får mine penger ved neste kjøp av TV.. 2 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Hva er det som er forskjellen på W- og X- seriene til Sony egentlig? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Hva er det som er forskjellen på W- og X- seriene til Sony egentlig? W er walkman-versjonen Fra spøk til alvor, så ser det ut til at W-serien "bare" er Full HD ikke 4k (http://www.sony.no/electronics/tv/t/tver) Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Håper ikke det blir like mye igjenspeil som på bildet øverst.. 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Om 4K innhold kommer til å eksplodere i år så er et tv ifra Sony på ønske lista... Men for å være helt ærlig så tror jeg 4K på ingen måte kommer til å være i nærheten av å eksplodere i 2015. Jeg tror, fordi blu-ray plater med 4K innhold kommer i år, da vil det ta av Er mye filmer og serier som er tatt opp i 4/5K og nedskalert til 1080p blu-ray, så vil nok forvente det blir endel remakes Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Det stod ikke noe om hvem av disse som har edge belysning eller ei. Noen som vet det? Håper flere og flere går bort ifra Edge belysning til full bakpanelslysning da man får så utrolig bedre kontroll på kontrastene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg tror, fordi blu-ray plater med 4K innhold kommer i år, da vil det ta av Er mye filmer og serier som er tatt opp i 4/5K og nedskalert til 1080p blu-ray, så vil nok forvente det blir endel remakes Nja jeg vet ikke helt jeg. En må kjøpe ny uhd blu-ray spiller til endel tusen. Og så må en regne med at uhd blu-ray filmer blir priset høyere i en lang stund. Om det havner på samme pris som 3D filmer så blir dette for veldig spesielt interesserte... Tror ikke det kommer til å eksplodere før Netflix og andre streaming aktører begynner å pushe ut 4K. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Forferdelig stygge høyttalere! Hvorfor ikke lage en mer diskre "grill"? Pioneer hadde jo høytalergrillen under på sine gode gamle plasmamodeller. Det så mye mer elegant ut. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Håper ikke det blir like mye igjenspeil som på bildet øverst.. Den glossy overflaten er det som får meg til å IKKE ville ha disse TV-ene. Få tilbake gode gamle matt overflate som gir lite refleksjoner. Nei, da koser jeg meg heller med min lille eldgamle flat-TV fra Grundig i noen år til. Jeg skal ikke ha speilblanke moteskjermer. Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Fikk dere vite noe om når disse modellene kommer? Snakker vi i løpet av våren? Lenke til kommentar
felixaa Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Still waiting for the OLED!!! Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Har noen av disse 4k android-tv modellene innebygd playstation tv, eller på annen måte støtter remote play mot ps4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå