Mr_Tiger Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er det stor forandring på disse? Kan jeg overføre prosjekter fra hs2touch til hs3touch uten større problemer? Regner med at jeg må legge inn alle device o.s.v på nytt, men grafikk layout, settinger kan jeg bruke dette. Har brukt en del timer på å få mitt egent utsende på hstouch, men mange menysider o.s.v. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Ser jo fryktelig lik ut. gikk fint å bruke de gamle prosjektene. Må dog bygge det på nytt opp igjen med alt som komuniserte med homeseer. Blir en del jobb her også. Endret 3. februar 2015 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det er en bug i Toggle On/off. Den må enten settes opp på nytt eller hacke's i XML fila. Jeg har en "Bytte ut HS2 med HS3 devicer" software men den krever at du har konvertert med mine programmer. Beklager men jeg tror ikke jeg orker å guide deg i dette... Men du finner alt jeg har her: http://board.homeseer.com/showthread.php?t=166308 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå