Gå til innhold

Ringkollområdet 3. februar 15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Siyuasjonsrapporter må en ha:-) Synes det er fint med hverdagsbilder. Dette med foto trenger ikke alltid være så komplisert. Apparatene vi har, er ment for og brukes til å fange øyeblikk!

Lenke til kommentar

Siyuasjonsrapporter må en ha:-) Synes det er fint med hverdagsbilder. Dette med foto trenger ikke alltid være så komplisert. Apparatene vi har, er ment for og brukes til å fange øyeblikk!

Takk for svaret. Hadde jo håpet på sol, og dermed muligheten til å få med alle lys skyggenyanser samt glitrende snøkrystaller. I stedet ble det grått og flatt lys som nærmest umuliggjør nyanser i snø. Men som du sier, det kan være hyggelig bare å vise dagsaktuelle situasjoner, akkurat det er jo du en liten mester på.

Skj

Lenke til kommentar

Jeg er glad i å gå på ski, så jeg liker bildet av den grunn. Håper føret var fint sjøl om sola uteble. :). V2 ble kanskje i overkant blått?

Fulgte ei skuterløype gjennom tett skog, og det var forholdsvis mørkt der. Jpg utgaven ga dermed en liten blåtone. Har også en raw utgave og kunne ha endret hvitbalanse og dermed unngått blåtonen, men så mye arbeid la jeg ikke i dette.

Skj

Lenke til kommentar

Foretrekker V1 da jeg ikke har verken ski eller truger lenger.

Fint komponert i ditto lys med god skarphet som henter farger og detaljer.

Helt malerikorrekt der modellens røde tar igjen hyttas farge.

Skulle jeg korrigere noe her så ville jeg kutta vekk trefragmentene i venstrekanten.

Roar

Hei Roar.

La nok litt for lite forarbeide i versjonen jeg lastet opp. Kutt burde selvfølgelig vært foretatt i venstre kant slik du beskriver. Jamenn godt en har noen som passer på!

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...