RuneK Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Havfruen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Denne skjønne havfruen har jeg faktisk aldri sett før! Vakkert bilde, hun sitter godt i flata! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Lurte først på om du hadde satt kjerringa til tørk utpå sjøen, men da jeg fikk det opp i fullstørrelse så jeg at det var en skulptur. Grei dokumentasjon med fin plassering i flata. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Denne skjønne havfruen har jeg faktisk aldri sett før! Vakkert bilde, hun sitter godt i flata! Takk for det Helene Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Lurte først på om du hadde satt kjerringa til tørk utpå sjøen, men da jeg fikk det opp i fullstørrelse så jeg at det var en skulptur. Grei dokumentasjon med fin plassering i flata. Roar Hei Roar Hehe, er ikke kjerringa nei. Men fin skulptur var det. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg