blured Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Enig i at Paperwhite ser penere ut enn Voyage ja. Spesielt baksiden, men det er vel på sett og vis nødvendig da den øverste delen fungerer som sensor. Er heller ikke så veldig fan av den av/på knappen bak. Men en ting jeg virkelig liker med Voyage er at skjerm og ramme går helt i flush med hverandre, slik at det ikke samler seg så mye skiit langs kantene. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Enig i at Paperwhite ser penere ut enn Voyage ja. Spesielt baksiden, men det er vel på sett og vis nødvendig da den øverste delen fungerer som sensor. Er heller ikke så veldig fan av den av/på knappen bak. Men en ting jeg virkelig liker med Voyage er at skjerm og ramme går helt i flush med hverandre, slik at det ikke samler seg så mye skiit langs kantene. Voyage er sikkert kjempebra. Litt finere med flush ramme og skjerm som du sier. (Jeg har straks hatt min K5 to år og den har ikke samlet noe skitt, kanskje pga omslaget.) På den annen side er det vel glass og kan lettere knuses. Det kan godt hende det er tenkt på dette, men umiddelbart tenker jeg det. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Kjøpte paperwhite 2 ved launch i USA og angrer ikke. Leser mye mer bøker enn tidligere nå. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Kjøpte omslag til min Paperwhite for en billig penge på ebay. Kostet 60 kr med gratis frakt. Slår Kindelen av/på automatisk når man åpner/lukker den. http://www.ebay.com/itm/Magnetic-Auto-Sleep-Leather-Cover-Case-For-Kindle-Paperwhite-Screen-Protector-/251488370400?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3a8ddffee0 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kjøpte omslag til min Paperwhite for en billig penge på ebay. Kostet 60 kr med gratis frakt. Slår Kindelen av/på automatisk når man åpner/lukker den. http://www.ebay.com/itm/Magnetic-Auto-Sleep-Leather-Cover-Case-For-Kindle-Paperwhite-Screen-Protector-/251488370400?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3a8ddffee0 Jeg tror jeg betalte kr 400 for mitt originale skinn-omslag til Kindle. Det er jeg velldig fornøyd med, men man kan nok få mange billigere som også er veldig gode og pene. Kjøpte det for at min Kindle skulle se litt eksklusiv ut. Det ser som sagt bra ut, men ikke helt sikker på at det er verdt kr 400. Ser på amazon.com at det også er billige der. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hvordan funker det med pdf på disse? Kan jeg laste inn egne pdf uproblematisk? Har endel sjakkbøker på pdf som jeg tenkte å kunne lese på en Kindle/Kobo :-) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Jeg kjøpte Voyage når jeg var i USA i januar. LETT verdt pengene hvis du liker å lese, men så er det også mitt fjerde lesebrett, og jeg leser minst fem-seks timer i uka. Og den rare formen på baksiden er noe sånt som 1mm tykk, så den er utelukkende visuell. PDF går an, men er veldig avhengig av opprinnelsesformatet. Hvis PDFen består av rasteriserte bilder blir det grusomt, mens hvis det er formattert tekst blir det akkurat som en ebok. Endret 13. mai 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ok, takk for svar. Du vet vel kanskje også om Paperwhite touch, paperwhite 2014 og paperwhite 2 er det samme brettet? Er de som det ser ut blir solgt her i Norge... Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Ok, takk for svar. Du vet vel kanskje også om Paperwhite touch, paperwhite 2014 og paperwhite 2 er det samme brettet? Er de som det ser ut blir solgt her i Norge... Paperwhite 2 og Paperwhite 2014 er den samme så vidt jeg vet. Paperwhite 1 og Paperwhite 2 er vel begge touch. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Ok, takk for svar. Du vet vel kanskje også om Paperwhite touch, paperwhite 2014 og paperwhite 2 er det samme brettet? Er de som det ser ut blir solgt her i Norge... Paperwhite 2 og Paperwhite 2014 er den samme så vidt jeg vet. Paperwhite 1 og Paperwhite 2 er vel begge touch. Jepp, har funnet ut at "paperwhite touch" på komplett er 2'ern av paperwhite (nettbutikkene opererer med forskjellige navn - muligens pga at det ikke skal fanges opp av prisguide o.l.??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå