JorunT Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Av en eller annen merkelig grunn virker ikke kommandoen Ctrl+J (Nytt lag via kopier/New layer with a copy) lenger i Photoshop, den har blitt endret til Ctrl+Ø, er det noen andre som har opplevd det samme? Jeg lurte på om det kunne ha noe med å gjøre at jeg dessverre hadde installert CC på norsk (har endelig fått endret det nå til engelsk igjen), men det er det samme i de engelske versjonen. Har noen en forklaring? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Har ikke noen forklaring, men det er jo mulig å redigere hurtigtastene, så det er vel bare å gå inn der å fikse det. Ctrl+Ø bruker jeg selv til smart-sharpen https://helpx.adobe.com/photoshop/using/customizing-keyboard-shortcuts.html H Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Joda, det var enkelt å endre dette, det har jeg allerede gjort, men jeg synes allikevel det var pussig. Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg synes de stadig endrer litt på keybord shortcuts/menyer. Save for Web har f.eks blitt endret et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå