Niklasp Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Bruker krasjdata til å kalkulere seg fram.Kommer flyet ditt til å styrte? Denne appen har svaret Lenke til kommentar
Fantikkkepånoe Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er vel samme sannsynlighet som å vinne i Lotto Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er vel samme sannsynlighet som å vinne i Lotto Hysj, jeg skal bli lottomillionær! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Sannsynligheten for å vinne førstepremien på et flax-lodd er 1:600 000. Jeg vet om mye verre ting enn å omkomme i et flykrasj som rammer ca. 1:3 600 guttebarn. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Tenker at vi i dag har fått dekket opp statistikken for denne uka, så jeg føler meg relativt trygg når vi flyr nordover i morgen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 "«Am I Going Down?» tar utgangspunkt i tidligere flyulykker som har resultert i dødsfall fra de siste ti årene, og ser på alt fra reisested til flyselskap og fly-type" Det er så magert man kan få det med faktorer når det gjelder flyulykker. Man må ta hensyn til vedlikehold, alder. Antall fugler i området man flyr er også viktig faktisk. Kulde og luftfuktighet har også en del å si pga is som dannes på flyet. Værforhold på ruten til flyet. Osv, osv, osv. "den bare er ment som underholdning, og bør tas for det den er - en sansynlighets-kalkulator" Den er ikke noen sansynlighets-kalkulator i det hele tatt hvis det er så få faktorer det taes hensyn til. Dette er ren underholdning, men 9.- for å kjøpe og så "artig" dette kan være for mange så tror jeg fyren tjener ganske godt på dette. Enkelt, interessant og billig = bra butikk. :) 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Selv om man ofte ikke har store valget, så liker jeg når man får fly med nyere flytyper som har winglets. Norwegian eksempelvis har mange slike fly i sin stall. Boeing-maskiner har vel gode statistikker? Men selvsagt så kan det slurves med vedlikeholdet. "«Am I Going Down?» tar utgangspunkt i tidligere flyulykker som har resultert i dødsfall fra de siste ti årene, og ser på alt fra reisested til flyselskap og fly-type"Det er så magert man kan få det med faktorer når det gjelder flyulykker. Man må ta hensyn til vedlikehold, alder. Antall fugler i området man flyr er også viktig faktisk. Kulde og luftfuktighet har også en del å si pga is som dannes på flyet. Værforhold på ruten til flyet. Osv, osv, osv. Om jeg kunne få velge, så tror jeg at jeg mye heller ville hatt fugler i en av motorene enn is på forskjellige styreror. Jeg tror også jeg ville tatt til takke med lynnedslag i flykroppen framfor is på rorene. Endret 15. februar 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg