AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg liker en jente veldig godt og vil tilbringe valentinsdagen med henne. Bør jeg spørre henne om å bli min valentine før selve dagen, og bør jeg ta med blomster da jeg spør eller vente med det til valentinsdagen? Anonymous poster hash: 5d485...646 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Du kan jo være litt original og for eksempel gå for det du hadde tenkt nå før Valentine's Day. Jeg ville bare gitt blomster/gave til en som jeg allerede har vært på et par dater med. Endret 3. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ikke gjør noe klisjeaktig som å dra på restaurant og kino, og gi henne roser og sjokolade. Gjør heller noe du synes er gøy, og samtidig får dere i aktivitet. Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Vet du om hun i det hele tatt liker valentinsdagen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Ja, hun liker valentines day. Anonymous poster hash: 5d485...646 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå