Gå til innhold

Abstrakt nr. 491

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D'ække så lett å kommentere dine bilder. Det første jeg tenkte på når jeg så dette var et verdenakart som viste utbredelse av "ett-eller-annet", men så fikk jeg ikke topografien til å stemme ;) Jeg var forøvrig ikke i tvil om hvem som hadde postet bildet :)

(Jeg har også konto på Fotosidan.se, men der har jeg ikke våget å poste noe enda. Virker som "lista" ligger betydelig høyere der.....)

Lenke til kommentar

D'ække så lett å kommentere dine bilder. Det første jeg tenkte på når jeg så dette var et verdenakart som viste utbredelse av "ett-eller-annet", men så fikk jeg ikke topografien til å stemme ;) Jeg var forøvrig ikke i tvil om hvem som hadde postet bildet :)

(Jeg har også konto på Fotosidan.se, men der har jeg ikke våget å poste noe enda. Virker som "lista" ligger betydelig høyere der.....)

Ikke bry deg om den lista. Det er mye som ikke holder mål der. Men de er ikke så flinke til å kommentere der heller. Man må kommentere sjøl for å få noe. Men det kan du jo. At svenskene har litt problem med norsk må du bare ta med.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ja Kneppen, fargerikt, akkurat som "kunstneren"
Her lurer jeg på om en eller annen vulkanisk stein har fått en real omgang. Skarpe klare farger sørger for blikkfanget. Formene her kan en vri og vrenge på, og bare fantasien setter en stopper for hva en kan finne.
Når det gjelder kunst og kunstnere, så er det jo etterhvert blitt et svevende begrep. De som har slikka, kjøpt eller hvilke tjenester de har brukt for å komme opp i eliten, kan fort innta en arrogant holdning til de uetablerte. DET provoserer! Sjøl er jeg mest glad i livskunstnere og de som suller med sitt i det små. Hærlig utstråling har de, noe som gir seg utrykk i det de presenterer . De har ofte en flott kreativitet på flere plan. Vil tro du kommer i den kategorien, uten og fornærme deg:-)

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

Her lurer jeg på om en eller annen vulkanisk stein har fått en real omgang. Skarpe klare farger sørger for blikkfanget. Formene her kan en vri og vrenge på, og bare fantasien setter en stopper for hva en kan finne.

Når det gjelder kunst og kunstnere, så er det jo etterhvert blitt et svevende begrep. De som har slikka, kjøpt eller hvilke tjenester de har brukt for å komme opp i eliten, kan fort innta en arrogant holdning til de uetablerte. DET provoserer! Sjøl er jeg mest glad i livskunstnere og de som suller med sitt i det små. Hærlig utstråling har de, noe som gir seg utrykk i det de presenterer . De har ofte en flott kreativitet på flere plan. Vil tro du kommer i den kategorien, uten og fornærme deg:-)

Ja, du kan godt kalle meg

"en livskunstner med drøm som diadem"

som jeg skriver i min vise "Tropenatt i Goa" som vel har blitt presentert her.

Men lever nok ikke fra hånd til munn. Mine pensjoner er nok litt bedre enn som så takket være hardt arbeid da jeg fortsatt var i stand til det og var smart nok til å plassere litt i pensjonsforsikringer slik ungdom blir rådet til nå. Derfor er ikke bildesalg så interessant selv om kanskje utstillinger hadde vært det hvis jeg slapp å gjøre all jobben sjøl for det er jobb før alt er i boks hvilket jeg vet da jeg har prøvd det.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ja, du kan godt kalle meg

"en livskunstner med drøm som diadem"

som jeg skriver i min vise "Tropenatt i Goa" som vel har blitt presentert her.

Men lever nok ikke fra hånd til munn. Mine pensjoner er nok litt bedre enn som så takket være hardt arbeid da jeg fortsatt var i stand til det og var smart nok til å plassere litt i pensjonsforsikringer slik ungdom blir rådet til nå. Derfor er ikke bildesalg så interessant selv om kanskje utstillinger hadde vært det hvis jeg slapp å gjøre all jobben sjøl for det er jobb før alt er i boks hvilket jeg vet da jeg har prøvd det.

Roar

Salg er en ting, men respons fra betrakteren kan ikke måles i jordisk gods og gull. Godt og høre at du ikke må leve fra hånd til munn. Det du har, er det der litt bohemaktige og litt opprørske mot de såkalte etablerte. (Slik jeg tolker deg) Det kan jeg like. Hvis du noen gang skulle finne på og ha en utstilling, så bestiller jeg herved adgangskort! Selv om de så er i Goa.

Lenke til kommentar

Det jeg tenkte når jeg så dette , var at du har fotografert et berg/svaberg med litt sånn mosevekster på kanskje og gjort noe sprøtt ut av det. Blir jo artig og severdig, men ville ikke hatt det på veggen hjemme. Kanskje mer noe for det offentlige rom. Når det gjelder å kommentere bilder så kommenterer jeg litt tilfeldig, men er litt mer velvillig til dem jeg får kommentarer hos selv. Og hvis jeg får sur kommentar tilbake på min kommentar, så kan det bare være en annen gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...