mobilen.no Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Vanntette HTC Desire Eye har fotolys på begge sider, og det råeste selfie-kameraet vi har sett.TEST: HTC Desire Eye Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er dette en mobil en selv kan skifte batteri på? Jeg mener at mobiler som en ikke kan gjøre det på bør få trekk. Det er rett og slett en uting... 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er dette en mobil en selv kan skifte batteri på? Jeg mener at mobiler som en ikke kan gjøre det på bør få trekk. Det er rett og slett en uting... Er vel nesten bare samsung mobiler man kan skifte batteri på men ja er enig savner flere mobiler man kan skifte batteri spesielt hvis man skal på langtur bare ta med 3-4 batterier så er man good to go. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hva er grunnen til at dere ikke viser bilder av HELE produktet dere tester? Lenke til kommentar
G Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 En av grunnene til at HTC kan levere en såpass heftig musikkspiller i mobilene sine, er at de benytter en DAC med svært god signalprosessering. En DAC er komponenten som gjør om de digitale lydfilene til analog lyd. HTC bruker en DAC som støtter 24-bit/192kHz-lyd, mens de fleste mobiler stopper på 16-bit/48kHz. 16-bit tilsvarer oppløsningen på CD-lyd, mens 24-bit tilsvarer lyden på Blue-ray. For å få optimalt utbytte av dette må du spille musikk som er lagret med høy oppløsning. Men en god DAC forbedrer også almindelige mp3-filer eller streamet musikk fra tjenester som Spotify. Har dere en kilde på denne informasjonen? Kan dere samle en del annet HiFi-aktig duppeditter (enten fysisk eller i form av kildemateriell) og gi oss en lydopplevelsessammenlikning? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fint om det også påpekes godt "hvor" vanntett telefonen er , er jo forskjell på at den tåler å være litt under vann mot en telefon som kan aktiv brukes under vann. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 16 GB minne er latterlig lite for en tilnærmet toppmodell. Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Morsomste på lenge, skriver Espen Irwing Swang? Hvor lenge da? To uker? To måneder? Og hvilken telefon er enda morsommere, siden denne ikke er det? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg er ikke noe glad i vanntette mobiler om de ikke har QI-lading. Alt for tungvint å åpne og lukke luker ved lading, og lukene går i stykker. Har denne QI? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg er ikke noe glad i vanntette mobiler om de ikke har QI-lading. Alt for tungvint å åpne og lukke luker ved lading, og lukene går i stykker. Har denne QI?Hvilken luke? Er ikke ladeluke men åpen kontakt Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg er ikke noe glad i vanntette mobiler om de ikke har QI-lading. Alt for tungvint å åpne og lukke luker ved lading, og lukene går i stykker. Har denne QI? Den har ladeport uten luke, men er likevel vanntett. IPX7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 5000 er for dyr. hardware er medium bra. anbefales 2800-3500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg