Jod-R Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Skjomen panorama Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Bærre lækkert ! Fint utsnitt og komp, men ville fjerna kvistvisvaset i høyrekanten og nede på ramma enten ved kutt eller kloning. Kanskje 5 mm. kutt i høyre kanten og kloner'n på resten da det nok blir lettest å finne hardhet/mjukhet på den på vannet. En liten prikk akkurat der åsen som kommer inn fra venstre ender på nedre ramme kan også smake litt kloner så åsdiagonalen ender rent ut på nedre ramme. Bare små kosmetiske korrigeringer dette, men de vil nok høyne et allerede flott bilde enda et hakk. Fint lys og god dybdeskarphet henter flotte farger og detaljer. Formatet er helt etter mitt hjerte som har en forkjærlighet for panoramaformatet. Hvorvidt et ytterligere kutt under den store fremtredende hvite i himmelen til venstre blir vel mer synsing og mat for smaken og baken. Men da jeg scrollet opp og fjelltoppen til høyre bare fikk ørlite luft over gir jo litt inntrykk av at den rager helt inn i skylaget på en litt annen måte. Men dette kan du jo vurdere sjøl for mine forslag er jo ikke annet enn nettopp forslag. Author vil alltid bestemme. Roar 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Flott landskapsbilde 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fantastisk flott bilde! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Flott utsnitt, flott bilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Takker folkens. @Roar, Prøvde tidligere å croppe ut kvastene i venstre kant, men fikk ikke det helt til så de ble der. Mener på at jeg croppet ut en del allerede, kanskje jeg burde croppe mer eller bli flinkere på å klone verktøyet. Ser det du mener om diagonalen og kommer nok til å rette opp det. Angående himmelen er jeg noe mer usikker på. Synes det blir veldig thight å croppe vekk alt det hvite og samtidig så blir bildet alvorlig langt iforhold til høyden da. Men setter absolutt pris på kommentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg