salah Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Tittelen sier egentlig alt. Mens andre telefoner jeg har hatt plugges i strømkontakten og startes rett opp (med 0% batteri), må iPhone 5S lade i rundt ti minutter før den starter opp, uansett type lader den er koblet til. Klarer ikke å slutte å irritere meg over dette. Hvorfor er det slik? Er det mulig å gjøre noe med det? Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 No skal eg ikkje seie at eg veit det sikkert, men eg trur dette er ein instilling som apple har gjort slik at den ikkje skal gå tom for straum under oppstarten. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 En slik forsinkelse høres fornuftig ut, det tyder på at noen i designfasen har hatt fokus på å unngå problemer med produktet. En smarttelefon har ikke godt av å få kuttet strømmen ukontrollert. Ved å lade batteriet i 10 minutter så vet Apple at mobilen har nok strøm til å avslutte kontrollert hvis ladekabelen plutselig nappes ut igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå