TSP Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hei, Dette er for å varsle abonnenter på nye tråder i kategorien, og de som følger kategorien tett, om at denne kategorien etter planen kommer til å bli fjernet mandag 9. februar. Trådene flyttes til de mer generelle kategoriene i spill-delen. Alle tråder som flyttes skal tagges med kategoritittelen og evt. andre aktuelle tagger, slik at det skal være mulig å finne trådene som var i kategorien. Dette kommer som et ledd i noen endringer som gjøres i spill-delen av forumet. For å lese full oversikt over endringer og komme med reaksjoner kan dere besøke tråden om disse: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649491 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Høres ut som en dårlig idé, da det snart er season reset (13 feb.), og kommende expansionpack på gang, som vil skape bluss i forumdelen igjen. + At de har nettopp kommet til konsoll også.. men for all del Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Må si meg enig med Mereko, ser ikke hensikten med å ta vekk sub forumet. Fin måte å avlive forumaktivitet i forhold til denne serien. Jeg gidder ihvertfall ikke bla meg igjennom flere sider med 'generell spilldiskusjon'. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Må si meg enig med Mereko, ser ikke hensikten med å ta vekk sub forumet. Fin måte å avlive forumaktivitet i forhold til denne serien. Jeg gidder ihvertfall ikke bla meg igjennom flere sider med 'generell spilldiskusjon'. Søkefunksjon er en fin bil. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Betyr ikke at jeg gidder å benytte meg av den, det er mer tilgjengelig/oversiktelig med et subforum. *** Det er altså min mening, mener du noe annet er det jo din rett. Men skulle vært artig å sett om det blir mer eller mindre aktivitet etter omlegging. Jeg tipper mindre. Endret 8. februar 2015 av jihn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er vel kanskje ikke så rart at den avvikles da alt forgår i en samletråd på snart 800 sider 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg