I:H Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Til dere som ikke har registrert det, så er SE Bluetooth™ Car CAR-100 lagt ut for salg på Sony Ericsson`s hjemmeside til den nette sum av 69.98 GBP (836 NOK) Litt dyrt spør du meg, men det koster å være kar! Sony Ericsson Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 den har vært på komplett.no en lang stund... der er den også billigere, men den kommer om en stund... tøff liten sak... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vet ikke hvorfor men jeg bare må ha en sånn! *grin* Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 for å være ærlig så er bouetooth car-100 den eneste grunnen til at jeg overhodet vurderer en Sony ericsson z600,t610 oven for en samsung e700 (jeg har hatt en t610 og t68i som jeg solgte gjett om jeg angrer :grine: ) kongen av dupeditter! Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Den lille leke bilen er en artig liten sak, men man går lei etter en uke. Dessuten orker man ikke gå rundt med en slik sak i lomma hele tiden. Dessuten koster den flesk, og jeg ser ikke på denne "Duppeditten" som noen god grunn til å kjøpe seg en T610 fremmfor en E700. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg bestilte bilen hos MPX.no til 605 kroner. Leveringsdato 7.11 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 :grine: har ikke tenkt det heller men d er fristende hvis noen selger eller jeg finner en billig blåtann SE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå