Gå til innhold

Oslo 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

En smugtitt her Henning:-) Interessant perspektiv der du påtar deg rollen som den nysgjerrige. Vet ikke hvordan du har fått til kikkehullet, men effektfult. Synes den mørke høyrekanten gir en fin effekt den og. Som om du stå helt i vinduskanten/på hjørnet og følger med i smug.

Artig å se din kreativitet utfolde seg. Inspirerende og lærerikt.

Mvh

Fanklubben:-)

Lenke til kommentar

Artig bilde, men jeg ville fjernet den mørke delen på høyre side som er et for sterkt blikkfang. mvh aagesp

En smugtitt her Henning:-) Interessant perspektiv der du påtar deg rollen som den nysgjerrige. Vet ikke hvordan du har fått til kikkehullet, men effektfult. Synes den mørke høyrekanten gir en fin effekt den og. Som om du stå helt i vinduskanten/på hjørnet og følger med i smug.

Artig å se din kreativitet utfolde seg. Inspirerende og lærerikt.

Mvh

Fanklubben:-)

En liten perle av et bilde. Obs: Må ses i fullstørrelseversjon. (som alle andre bilder for øvrig)

Vennlig hilsen Ragnar

Du har all grunn til å være fornøyd med dette bildet. Jeg liker også den svarte kanten, gir en slags følelse over at vi spionerer på paret.

Tusen takk! Jeg mener selv den svarte kanten må være med, det blir litt for flatt og livløst uten synes jeg, men skjønner hvorfor du kommenterer det Aage. Bildet er tatt gjennom et nett som er satt opp rundt en byggeplass.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...