Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bdsm, smerter, og merker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en mann i lengre td. Han sa det ikke i starten, men etter en tid så kom det frem at han tente på bdsm. Jeg gjør faktisk det samme. Han er dominerende type, og jeg er det motsatte.

Men det som jeg er sjokket over er hvorfor han tenner på å piske til jeg blir både rød og blå. Noen som tenner på det samme og kan forklare hva dere tenker når dere gjør det? Jeg tenker av og til at han kanskje er ond psykopat inni seg, og at den siden kommer ut, men samtidig så ser jeg så mye godt i han til vanlig at jeg ikke kan tro det heller.

Anonymous poster hash: f9524...520
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge han respekterer deg og grensene dine er han ikke noe "ond psykopat". Du ville vært overrasket over hvor mange "vanlige" mennesker som tenner på det. Jeg gjør det selv.

Bare husk at så lenge det er noe som ikke føles greit, så må han respektere det uansett. Og du må være flink å kommunsere til han hva som er greit og ikke. Ingen kan være tankeleser, og klarer dere å kommunisere bra kommer dere til å få det gøy sammen.

Ikke heng deg opp i båser og regler. F.eks. at om man er underdanig/submissiv/osv. så liker man automatisk smerte. Noen tenner kun på det psykiske samspillet i en BDSM-relasjon, noen tenner kanskje ikke på smerte. Andre på litt smerte, noen liker hardere smerte. Det er ingen "fasit".

Alle er forskjellige individer og tenner på forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 81d33...4ea
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kunne vært han fyren, jeg er helt normal, veldig snill, gjør alt for min kjæreste om jeg kan. Men når jeg er kåt så tar jeg tak i henne, tvinger henne ned i senga, river av henne klærne og knuller henne hardt mens jeg gjerne holder en hånd fast rundt halsen hennes.... om hun kjemper imot blir jeg bare enda kåtere.... vet ikke hvorfor, jeg synes dama er deilig, hun liker tanken på å ha en mann som "voldtar" henne litt..... det funker.

Man må aldri ta instinktet ut av sex.... da ødelegger man det. "begge skal ha lyst" er det kjedeligste jeg vet.

Det hender seg også at jeg riser henne, tvinger henne til å suge meg osv.... pisk har jeg aldri vært stor fan av, men kan skjønne dem som er der.

Anonymous poster hash: 4ec46...d7a
Lenke til kommentar

Hvorfor tenner man på dette? Kunne være interessant å få forklaring fra de som driver med det. Klarer dere å sette ord på hvorfor?

Anonymous poster hash: 90629...397

Hvorfor liker man biff? Hvorfor liker man fargen rød? Hvorfor liker man å gå turer i skogen?

Jeg tror ikke det er noen som klarer å sette ord på hvorfor de liker en gitt ting. "Bare fordi" er vel omtrent det eneste svaret som er mulig å gi.

Og til AnonymDiskusjon rett over meg: "begge skal ha lyst" er jo faktisk helt essensielt for at sex ikke skal bli overgrep. Det er helt greit at du liker det du gjør, men med mindre dama du gjør det med også liker det og vil at du gjør det bør du ta deg et skritt tilbake og granske hva det er du driver med.

Anonymous poster hash: 14d52...76d

Lenke til kommentar

"Bare fordi" blir for overfladisk. Det må gå an å sette litt ord rundt følelsene sine også, selv om det kan være vanskelig.

Forklar "rundt grøten" da vel, om det er så vanskelig. Bruk ekstra mange setninger. Plutselig innser du kanskje selv noen gode beskrivende ord i prosessen.

Jeg liker fargen rød. Blir smått opphisset av det også av og til. Jeg blir kanskje ikke kåt på en rød ferrari, men jeg kan synes den er veldig fin. Røde lepper er jo et triks spesiellt kvinner har brukt i veldig lang tid. Jeg husker jeg var veldig veldig fascinert av fargen på en rød kleshenger når jeg var kanskje en 5 år gammel, bare for å nevne det i et utviklingsmessig perspektiv.

Jeg liker å gå turer i skogen. :)

Er uenig i at det automatisk blir voldtekt utav det. Disse stikkordene er fornuftige, slik at man ikke misforstår et basketak for å komme seg vekk fra "overgriper". Regner nesten med at de som involverer seg i det, sier fra første gang de i det hele tatt berører dette i samtalen eller i akten om de liker det, eller ønsker den andre part skal stoppe, evt. aldri gjøre det igjen.

Disse x-antall gråtoner bok og film gjør jo at dette plutselig være innenfor det akseptable?

Jeg hadde digget om min kjæreste uoppfordret rev av meg klærne og sugde meg. Det skjer aldri. Kanskje jeg bør si fra at det hadde krydret tilværelsen litt for meg.

Anonymous poster hash: 90629...397
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...