Gå til innhold

Fasade

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke til å se versjon 2 og 3, men det tror jeg heller ikke er så farlig, for skal man dømme utifra småbildene er det versjon 1 som er overlegent best. Stram komposisjon. Ved første øyeblikk ser det ut som et bilde man har sett mange ganger tidligere, men så ser man teksten i vinduet, som gjør dette mer unikt og spennende. Likte dette godt!

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Morsomt og kreativt:-) Dette "Windows temaet" på dette bygget (i Bergen?), så prøvde jeg meg på det samme på en tur i Bergen, men du har fått et myyye flottere resultat..... Rette fine linjer i en god komp. Ang. tannlegen, så har du et morsomt poeng som du har observert. Godt gjort!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelig , positiv og rosende tilbakemeldinger - hsp , aagesp og Pentaxen.

Må innrømme at tannlegen ble først oppdaget under etterbehandlingen av bildet. Men ble en av grunnene til at jeg brukte det.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Her får jeg nå opp alle versjonene bare ved å klikke på dem og håper det er tegn på at feilen nå er rettet opp.

Flott serie der V1 blir min desiderte favoritt.

Lampa og ledningen blir det lille som bryter ensformigheten. At det nok hadde blitt bedre om ledningen ikke hadde gått i hjørnet på et vindu og sprosehjørnet på vinduet over. Men vet utmerket at dette er noe jeg også antagelig ville oversett i eksponeringsøyeblikket.

Skulle jeg også nevne litt kosmetisk så blir det en bortkloning av et lite element undre vindu en og to sett fra venstre pluss tamed en strek ned fra vindu to i samme slengen. Da hadde det blitt fullbrakt som han sa mesteren for et par tusen år siden - hvertfall om man skal tro Skriften.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Her får jeg nå opp alle versjonene bare ved å klikke på dem og håper det er tegn på at feilen nå er rettet opp.

Lampa og ledningen blir det lille som bryter ensformigheten. At det nok hadde blitt bedre om ledningen ikke hadde gått i hjørnet på et vindu og sprosehjørnet på vinduet over. Men vet utmerket at dette er noe jeg også antagelig ville oversett i eksponeringsøyeblikket.

Skulle jeg også nevne litt kosmetisk så blir det en bortkloning av et lite element undre vindu en og to sett fra venstre pluss tamed en strek ned fra vindu to i samme slengen. Da hadde det blitt fullbrakt som han sa mesteren for et par tusen år siden - hvertfall om man skal tro Skriften.

Roar

Hei Roar ,

Takker for hyggrlig og positiv kommentar.

Ser nå detaljene du fikk øye på med ditt skarpe blikk , skal se å få laget en forbedret versjon.

Det er bra at det er ordnet opp i visningen av alternative versjoner , men det er fremdeles flere bugs som må ordnes.

Jeg får noen ganger beskjed om å logge meg inn for å kommentere et bilde enda jeg ser at jeg er innlogget.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilrent i all enkelthet :)

v1 klart best!

Hei Rolf Magne !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Denne gangen er jeg enig med flertallet og går for v1.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Roar

Hei Roar ,

Ser nå detaljene du fikk øye på med ditt skarpe blikk , skal se å få laget en forbedret versjon.

Det er bra at det er ordnet opp i visningen av alternative versjoner , men det er fremdeles flere bugs som må ordnes.

Jeg får noen ganger beskjed om å logge meg inn for å kommentere et bilde enda jeg ser at jeg er innlogget.

Vennlig hilsen

Alec

Det med innloggingen som du nevner her er en gammal bug som jeg gjorde dem oppmerksom på for mange måneder siden og som har rettet seg for meg nå. Men først fikk jeg bare beskjed om å merke ruta med å forbli innlogget hvilket jeg hadde og ikke hjalp det spøtt. Jeg måtte logge meg ut og inn igjen for å få det til å virke.

Den som lever får se.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Roar

Hei Roar ,

Vennlig hilsen

Alec

Det med innloggingen som du nevner her er en gammal bug som jeg gjorde dem oppmerksom på for mange måneder siden og som har rettet seg for meg nå. Men først fikk jeg bare beskjed om å merke ruta med å forbli innlogget hvilket jeg hadde og ikke hjalp det spøtt. Jeg måtte logge meg ut og inn igjen for å få det til å virke.

Den som lever får se.

Roar

Ja gi dem lenge lenge leve må , det trengs skal de få rettet opp denne og flere andre irriterende bugs her.

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Ble artig dette. Både skriften i vinduet og lampa gjorde det spennende. Pluss for at det er rett og stramt! :)

Hei Helene !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding.

Det ble bedre synes jeg når det ble rettet opp og beskåret i DxO Optics Pro 10.

Det samme finnes også i Adobe programmene.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...