SAS1984 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Kjøpte meg en helt ny Samsung Galaxy Note 4, etter å ha brukt Iphone 6 plus siden Oktober (En må ha det beste fra begge verdener). Problemet her er, at jeg store problemer med at den integrerte Instagram appen på Note 4'en er ulidelig treg på å laste bildene via Wifi, men de lastes øyeblikkelig på både Iphone 6 plusen og min gamle Samsung Galaxy S4. Det går dessverre ikke an å slette appen på Note 4'en heller. Nå har jeg prøvd å formatere og sette telefonen tilbake til fabrikkstander 2 ganger, samt slette alle oppdateringer til Instagram, for så å laste de ned igjen, uten hell. Jeg har ingen problemer med hastigheten på nettverket, på Note 4'en, da jeg får 57mbps i Download og 20 mbps i Upload, samt at jeg kan streame youtube videor i 1440p, nærmest øyeblikkelig, uten stans eller hakking. Internett surfing går også smørfint på den. Så da irriterer det meg grenseløs at Instagram appen nærmest er ubrukelig og ulidelig treg (Og instagram er noe jeg bruker mye i hverdagen), noe som forhindrer meg i å ha Note 4'en som min primær telefon (Noe som er synd, da jeg foretrekker skjermen og det å se videor på Note 4'en mye bedre enn Iphone'en). Skal appen være slik? Er det noe gale med telefonen min? Føles litt teit å evt. Gå tilbake til forhandler med en telefon som funker utmerket, minus "Instagram" appen, for å reklamere. Er det noe jeg evt. Kan gjøre for å fikse det? Andre som har samme problemet? Endret 2. februar 2015 av SAS1984 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Går det an å laste ned den "vanlige appen" da? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Går det an å laste ned den "vanlige appen" da? Nå er dette den "vanlige appen" som er installert. Note 4'en har både youtube, Instagram og Facebook (Om jeg ikke tar feil?) pre-innstalert, allerede fra første oppstart. Disse kan ei heller slettes (Med mindre en rooter telefonen, noe jeg ikke ønsker å gjøre nå), men en kan kun velge å avinstallere alle oppdateringene for appen(e). På Samsung Galaxy S4'en min, var ikke Instagram pre-installert, så der kan jeg slette appen og laste den ned igjen, om jeg ønsker. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Wifi router trøbbel. Prøv den på et annet wifi nettverk - hva da ? http://androidforums.com/threads/wifi-slow-on-apps.879863/ Had similar issue. My Play Store, Instagram, etc would load pics soo slow. Turned out it was my router. If your using a router see if your IPv6 is turned on, if it is turn it off. That fixed it for me and now everything loads quick when I'm on wifi at home. http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-note-4/476048-samsung-galaxy-note-4-vzw-wifi-slow-namely-facebook-app-help.html I was unable to fix my situation with my current router so I scrapped it and got a new ASUS AC router. I got the RT-AC87R and things work blissfully! I guess the Note4 didn't like my Belkin N1 Vision router, that's all I can think of. Endret 3. februar 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå