Armador Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei, Har en 2 måneder gammel X240, og så har det seg slik at G-tasten er noe hard/treg, som fører til maskinen sjelden (50/50) registrerer at jeg trykker G, fordi jeg må trykke bittelitt hardere på akkurat den tasten. Dere skjønner sikkert hvor irriterende dette er når jeg skriver med touch metoden, og jeg stadig må tilbake å fylle inn G'er... Er det en enkel måte å fikse på dette, eller bør jeg sende inn maskinen? Har jo kjempegaranti med denne business lenovoen, så bør jo ikke være noe problem, men så sitter jeg i UK, og har ikke mulighet til å være uten PC Håkon Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Den må helt sikkert sendes inn.Tastaturet vil bli skiftet ut (hele testaturet er 'en' del FRU) Hvorvidt om du skal gjøre det i UK eller når du kommer hjem blir opptil deg. Tar du det direkte mot Lenovo. Er bare å registrere warranty request på lenovo support sidene og ta det derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå