Trygdenarkoman Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Har tenkt å kjøpe en 500GB ssd som skal brukes til å ha spill på, så det jeg da lurer på er hvilken jeg bør gå for. Lenke til kommentar
Trygdenarkoman Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Ok, ser at den også er en av de billigste, så da får det bli en sånn. Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Trygdenarkoman Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Koster litt mer, men er sikkert bra den også. Satser heller på Crucial og bruker pengene jeg sparer på spill i stede. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Samsungen er en del raskere, men det er nok ikke nødvendig Lenke til kommentar
Trygdenarkoman Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Hvor mye forskjell vil det utgjøre for spilling? Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Forskjell under spilling vil være neglisjerbar. Om loadetider er 14 kontra 12 sekunder (hypotetisk) har vel bare noe å si om du spiller profesjonelt BF4. Tomshardware forteller deg mer. Som de påpeker; poenget er å gå for en hvilken som helst nyere generasjon SSD. Endret 3. februar 2015 av torfinns Lenke til kommentar
Trygdenarkoman Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Ok, skjønner. Litt clan-spilling holder en jo på med, men i bf4 har jo loadtime liten verdi siden det er spawndelay. Noe annet er om det er forskjell når en spiller. Takker for link. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Nei, det er ikke noe forskjell når du spiller, en SSD har bare litt å si på load tid av maps, men er det 2 sekunder forskjell så er ikke det noe du merker og når man spiller pcw/officials(som det blei kalt før i tiden) så venter man jo til alle er på servern også er det restart av mapet etc, antar det er slik i BF4 også, så 2sek ekstra merker du ikke, så gå for crucial. Lenke til kommentar
Trygdenarkoman Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Da var det som jeg regnet med. Får bli en Crucial da. Lenke til kommentar
Trygdenarkoman Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Gikk for en Crucial, og det var jo ikke noe dumt at NetonNet nå har en veldig fin pris på den. http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/harddisker-og-ssd/ssd-25-tommer/crucial-mx100512gb/206090.7072/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå