Feexy Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Skjermene mine ble svarte når jeg spilte, og fikk en feilmelding om at skjermkortet hadde sluttet og svare, noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Det skjedde igjen, fikk et skjermbilde av meldingen: Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Overklokker du? Forsøk å gi det litt mer spenning. Og 347.09 er vel gammel. Endret 2. februar 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Overklokker du? Forsøk å gi det litt mer spenning. Har ikke overklokket kortet, men det er litt overklokket fra fabrikken. Det var en ny nvidia driver ute, så jeg lastet ned den i håp om at det var problemet. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Avinstaller skikkelig i safeboot vha DDU og installer så siste versjon. Hvis problemer vedvarer kan du forsøke å gi det bitte-litt mer spenning. Jeg har måtte det selv på skjermkort, selv ved bare fabrikk-klokk. Dette er riktignok noen versjoner siden, men du kan forsøke det. Lenke til kommentar
Feexy Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Avinstaller skikkelig i safeboot vha DDU og installer så siste versjon. Hvis problemer vedvarer kan du forsøke å gi det bitte-litt mer spenning. Jeg har måtte det selv på skjermkort, selv ved bare fabrikk-klokk. Dette er riktignok noen versjoner siden, men du kan forsøke det. Om jeg får meldingen igjen skal jeg installere driveren på nytt. Kan problemet være at jeg har en for liten strømforsyning? Har et EVGA Geforce GTX 970 SC og har bare 500w PSU. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Effekten i seg selv er nok, hvis den gi noe i nærheten av det. Vet ikke om riple og slikt kan påvirke skjermkort i denne grad. Men det er sikkert ikke dumt å forsøke en annen PSU hvis du må feilsøke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå