Bruker-369703 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg spurte kjæresten, (som dessverre er eksen for nå) siden jeg hadde fått noen fæle bilder av han og ei bestevenninne han sjelden treffer han hadde helgebesøk av da vi var på pause.. og om det var noe mer mellom de.. svaret jeg fikk var at det aldri har vært noe mellom de, men det har alltid vært tiltrekning fra begges sider, men ikke gjort noe med det. Altså tiltrekning, men ingen følelser involvert.. Dette var før han møtte meg da vel og merke. Men hva skal det bety? Seksuelt liksom? Fæle bilder i hodet nå som vi er over for denne gang på grunn av hans personlige problemer.. Er redd jeg har plantet ideer i hodet hans nå.. Stoler på det han sier, men det høres bare så sykt ut. Spesielt etter at vi snakket litt etter pausen vår og han zonet ut av verden pga problemene hans.. Spesielt etter helgen med henne. Jeg tror virkelig ikke at det er noe. Men ingen vil høre at de var/er tiltrukket av noen, spesielt når man er over. Endret 2. februar 2015 av Idum Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hjelper sikkert ikke å høre det, men jeg vil vel tro at det er seksuell tiltrekning det er snakk om. 1 Lenke til kommentar
Bruker-369703 Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Det jeg var redd for.. tenker noen ganger at de får bare være jævla lykkelige sammen, eller at det bare knytter seg innvendig!Håper på det beste.. at han kontakter meg slik han lovet når alt ble bedre. Det blir iallefall serious talk dersom han gjør det angående at han sa dette i tillegg til at han så på meg som den rette, kanskje for alltid.. men at den stormende kranglingen min var for mye og han vet ikke lenger.Han får vel få orden på livet sitt før jeg begynner å grave i hans tiltrekning til ho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg