Ahagmann2000 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Heisann. Har akkurat kjøpt en riv røskende nytt HK nærmere bestemt et MSI KT6 DELTA FISR2. Problemet er at i windows(XP PRO) og spill og alt annet så hakker det 2-3 sekunder med 30 sekunders intervaler. Tenkte at det kunne være fordi hovedkortet var så nytt, så jeg bestemte meg for og prøve windows update. Men Får bare opp fullført i browseren og hele siden er helt hvit, lurer på om det mangler noen linjer i hosts fila mi, noen som kan hjelpe? Hadde store problemer med å legge inn windows, filer som manglet på cd'en, blå skjermer og hele pakka. Noe som for meg er helt uforståelig da dette kortet skal være "top notch". Mvh Andreas Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Err, hvis det manglet noen filer fra CDen når du installerte kan vel det kanskje være feilen? Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Saken er den at jeg har lagt in win xp med den cd'en utallige ganger uten å få dette problemet, har også prøvd med en annen cd, fikk samme resultat. Tror det er kortet som er kranglete!? Mvh Andreas Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Saken er den at jeg har lagt in win xp med den cd'en utallige ganger uten å få dette problemet, har også prøvd med en annen cd, fikk samme resultat.Tror det er kortet som er kranglete!? Mvh Andreas Neida, nytt hovedkort er som regelt litt krangletet i begynnelsen. Så det du skal gjøre er å hente oppdateringer til brikkesettet og bios, lyd osv. By The Way: Så har vel dette ikke noe med nettverk å gjøre, altså feil plass du har postet. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Sjekk om det finnes en ny BIOS til hovedkortet. Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg hadde ett lignende problem, da var det feil java dillddall dings, om du ikke har så er det tydeligvis msjavx86 som funker best... mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå