Hakonnn Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hender med jevne mellomrom jeg hører lyd-adds spilles av i bakgrunnen, men jeg aner ikke hva det kommer av. Har ikke lastet ned noe suspect, ei heller besøkt noen mistenkelige sider. - Ligger ikke noe som ikke skal være der under programmer i kontrollpanelet. - Ligger ikke å kjører noen prosesser jeg ikke kjenner igjen i Task mangeren. - MSE finner ingenting. - Malwarebytes finner Ingenting. - McAfee Rootkit remover finner heller ingenting. Har i tillegg oppdatert og kjørt CCleaner. Noen som vet hva det kan skyldes og hvordan jeg blir kvitt det? Frister ikke mye med formatering egentlig. :/ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Prøv óg å kjøre Autoruns for å sjekke hva som starter opp sammens med windows. Kan det være et nettlesertillegg du har installert? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hender med jevne mellomrom jeg hører lyd-adds spilles av i bakgrunnen, men jeg aner ikke hva det kommer av. Om du har lydmixeren åpen når lydene kommer kan det være du er heldig å ser hvilken applikasjon lydene kommer fra. Det kan i hvertfall gi deg en pekepinn. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Meh, det kan være det samme. Kan være greit og få renset opp litt uansett, så har brukt ettermiddagen på en fresh-install av Windows! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå