gaffel1 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hvis jeg skal starte en nettbutikk, hvile kostnader må jeg ut med da? Må jo betale for nettbutikkløsningen og varene jeg kjøper inn, men hva kommer i tillegg? Må jeg betale noen for å føre regnskap? Bør jo kanskje bruke noe på markedsføring. Hvilke andre utgifter vil jeg få? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Du har som du nevner nettbutikkløsningen som må betales, denne skal også driftes, så da har du server(e), båndbredde og support. Du må ikke betale noen for føre regnskap, du kan godt gjøre det selv, men det kan vel sies å være en fordel å få det gjort rett. Har du en viss omsetning får du også revisjonsplikt (er usikker på om dette gjelder ENK også, eller bare AS o.l.). Da må du betale revisor også. I tillegg bør man ha en avsetning for reklamasjoner, kundeservice osv. Ansetter du folk har du arbeidsgiveravgift, pensjon og forsikringer. Du må betale for lager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå