Mr_Tiger Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Noen som bruker en plugin for webcamera til homeseer. evt. hvilken? Eller om det finnes andre muligher for å få et webcamera til å fungere med HS3 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Definer "fungere med HS3". Hva skal du gjøre? HStouch plugin'en støtter kameraer direkte, du må bare sette dem opp. Ellers bruker jeg NetCam (som følger med HS3Pro) for å ta et bilde når det ringer på døren, etc. Men det finnes andre plugins også. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Bruker den funksjonen idag på hs2(tar bilde når noen ringer på) Ellers blir det vel kun at man kan gå inn i hstouch får å se på kameraene live. Det med å få en melding at det er en bevegelse foran kameraet med homeseer er vel en verre sak, det var det med hs2 hvertfall. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Det med å få en melding at det er en bevegelse foran kameraet med homeseer er vel en verre sak, det var det med hs2 hvertfall. Ja, det er det jeg bruker WebcamXP til, men HS2 hadde en WebcamXP plugin som ikke finnes til HS3. Note to self: Jeg MÅ snart sette opp ZoneMinder istedenfor... Endret 3. februar 2015 av Moskus Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ja, det er det jeg bruker WebcamXP til, men HS2 hadde en WebcamXP plugin som ikke finnes til HS3. Hvorfor ikke? Har du fulgt med om det er noen planer om slik plug-in? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg har ikke sett at den har kommet enda, iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå