Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bjarka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 WOW! Æ vart no skræmt ja.... Her har du truffet. Knallgo kameravinkel der du har fått frem dragetrynet. Effektfult med s/hv og litt etterarbeid (? Toy camera effekt ?) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Stilig ! Flott dramatisk effekt og vinkling. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det er V1 som gir meg den gode følelsen her. Den lave kameravinkel, og spesielt bakgrunnsbelysningen gjør bildet meget severdig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 To bilder som gir totalt forskjellig inntrykk. Det förste med et litt mystisk ("okkult"?) preg, v2 med båten i majestetisk profil. Synd med den lyse planken på venstre side som forstyrrer litt (ikke så lett å klone vekk heller...) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Tusen takk gutter!! (Pentaxen, Rolf og Ragnar) bildet var egentlig litt mislykket pga motlys, så jeg ville se litt om jeg kunne få fram noe ved å leike meg litt på Snapseed, og det ble jo ganske tøft om jeg må få si det sjøl.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 To bilder som gir totalt forskjellig inntrykk. Det förste med et litt mystisk ("okkult"?) preg, v2 med båten i majestetisk profil. Synd med den lyse planken på venstre side som forstyrrer litt (ikke så lett å klone vekk heller...) Vurderte å sparke den vekk...,men konsekvensanalysen fortalte meg at det var ingen god ide! Så da ble det så det ble Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Kreativt og fint komponert. Stilig med den dramatiske himmelen . Dette har historisk sus langt bakover i tiden. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Kreativt og fint komponert. Stilig med den dramatiske himmelen . Dette har historisk sus langt bakover i tiden. Vennlig hilsen Alec Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Liker best V1 som dukker opp fra det svarte intet. Kunne tenkt meg litt mer luft til høyre for å gi inntrykk av at "dragen" er på vei inn i bildet. Har du ikke mer til høyre så kan du bare legge til litt og klone fra det ekstisterende litt her og litt der eller rett og slett forlenge mot høyre de forskjellige områdene i bakgrunnen. Dette skrevet før jeg klikket fullstørrelse og så at den var i høydeformat, men står ved mer til høyre likevel. Faktisk så har jeg mer sans for den utstrekte og forvrengte i bredden så kanskje hvis du kan få til en slik med litt mer luft til høyre? Du kan forsøke forvrengning og dra i både øvre og nedre hjørne til høyre og se hva som skjer. Eller kanskje bruke perspektiv og dra hele kanten på en gang mot høyre og se hva som skjer. Kan gi deg hel oppskriften hvis du bruker Photoshop og ikke vet. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Liker best V1 som dukker opp fra det svarte intet. Kunne tenkt meg litt mer luft til høyre for å gi inntrykk av at "dragen" er på vei inn i bildet. Har du ikke mer til høyre så kan du bare legge til litt og klone fra det ekstisterende litt her og litt der eller rett og slett forlenge mot høyre de forskjellige områdene i bakgrunnen. Dette skrevet før jeg klikket fullstørrelse og så at den var i høydeformat, men står ved mer til høyre likevel. Faktisk så har jeg mer sans for den utstrekte og forvrengte i bredden så kanskje hvis du kan få til en slik med litt mer luft til høyre? Du kan forsøke forvrengning og dra i både øvre og nedre hjørne til høyre og se hva som skjer. Eller kanskje bruke perspektiv og dra hele kanten på en gang mot høyre og se hva som skjer. Kan gi deg hel oppskriften hvis du bruker Photoshop og ikke vet. Roar Kikka litt på V2 i fullstørrelse i etterkant og legger bare til at den er jo helt OK. R Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Liker best V1 som dukker opp fra det svarte intet. Kunne tenkt meg litt mer luft til høyre for å gi inntrykk av at "dragen" er på vei inn i bildet. Har du ikke mer til høyre så kan du bare legge til litt og klone fra det ekstisterende litt her og litt der eller rett og slett forlenge mot høyre de forskjellige områdene i bakgrunnen. Dette skrevet før jeg klikket fullstørrelse og så at den var i høydeformat, men står ved mer til høyre likevel. Faktisk så har jeg mer sans for den utstrekte og forvrengte i bredden så kanskje hvis du kan få til en slik med litt mer luft til høyre? Du kan forsøke forvrengning og dra i både øvre og nedre hjørne til høyre og se hva som skjer. Eller kanskje bruke perspektiv og dra hele kanten på en gang mot høyre og se hva som skjer. Kan gi deg hel oppskriften hvis du bruker Photoshop og ikke vet. Roar Jeg har ikke Photoshop skjønner du...ikke enda i hver fall. Takk for kommentar, kjekt at du tar deg tid til skikkelige svar! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kjempelekkert, Helene! Kunstelskeren i meg "så" bare V1 ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg