Bytex Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 hva kosta det og hva var frakt/porto? Er dette et meningsfylt alternativ til Rimi? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Totalt med frakt ble det ca 340kr. Twist har jeg ikke sett her i landet på lenge + Dr pepper er ikke akkurat billig på de butikkene som har det. Sverige er heller ikke aktuelt for meg da det tar ca 8 timer hver vei i kjøring. Så for min del er dette helt topp! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 hva kosta det og hva var frakt/porto? Er dette et meningsfylt alternativ til Rimi? 4.85 kr boksen på godteributikk dersom du velger fra deals. Lenke til kommentar
Snowboard&powder Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Hva syns dere om å kjøpe godteri på nett fra www.godterihus.no ? Er det en bra "deal" å kjøpe godteri for over 271kr plus frak 69kr ? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Jeg har handlet mye ifra maxgodis.se og et par ganger ifra godteributikk.com Bra resultat hos begge.Sistnevnte slipper veldig ofte opp for inventory, og pakker istedet med noe annet pluss bonus i håp om at det er tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Gamezone har en del godteri. mye amerikansk også. Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Takk for tipsene. Tror jeg må handle inn litt mat nå nam nam Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg bestilte 90 bokser med Cola fra godteributikk.com og noe godteri fra maxgodis.se og begge var relativt raske å sende varen samt hadde gode ordninger for å få summen under 350kr sånn at man slipper toll Kommer til å kjøpe hos en av disse igjen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Blir egentlig godteributikken noe billigere enn i Norge? Ser de regner frakten inn i 350kr greia, og en pakke 6x0,5 brus veier 4kg, altså 170kr frakt. En kasse blir jo fort det dobbelt i frakt. Edit: Jeg fant deals-siden nå..der er det 20kr frakt uansett hva det veier. Hvordan klarer de det? Kan man kjøpe flere deals på en gang? Endret 18. april 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg kjøpte Cola via "Storkjøp" på godteributikk, da ble ordren slik: Sub-Total: NOK 279,75 EU frakt: NOK 19,95 Total: NOK 299,70 Frakt i Norge: NOK 215,00 Ordre Total: NOK 514,70 Så rett over 5.7 kr per boks. Og det er egentlig helt OK pris. Kjedelig at Spar hadde 2 for 10 på Cola en uke etter, menmen Drar man til Sverige koster vell 24 stk 90kr + pant = 4.75 kr per.Siden jeg bor på nordvestlandet er det ikke mye å spare på å kjøre til Sverige for å kjøpe noe som helst egentlig.Tror ikke man sparer så veldig mye på å kjøpe på disse sidene, men jeg gjor det mest for å teste at det fungerte og at det ikke var så veldig dyrt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Yoolando pleier å ha 72 bokser til tett under 350 kroner inkludert frakt. Hot tip: Sjekk boksene ved mottak, jeg gjorde ikke det og det viste seg at det har vært et mikroskopisk hull i en av boksene, mye rart som vokser i brus etter at det har stått i noen måneder, heh. Lite hensiktsmessig med flere deals på en ordre da man kommer over 350-kroners grensen. Jeg tolker det som står at det er en deal per ordre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå