anaconda Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fant godteributikk.com, og lurer på om noen har handlet hos denne butikken før? Bra utvalg, og mye billigere enn i butikk! Med de nye importreglene kan vi handle for inntil 350 kr (inkl. frakt). Men kjenner ikke til butikken, aldri hørt om, og vet ikke om de er seriøse. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Helsefreak her, føler meg diskriminert og utelatt. Vet de har godteri på Amazon, men usikker på om de sender til Norge (kan prøve .co.uk). Kanskje her, men frakten så bittelitt høy ut. Yummy Earth lager godt naturlig og organisk godteri, tips for andre helsepsychoer som meg. Det burde vel være billig å importere f.eks. Haribo fra Sverige eller Danmark, er ikke det svinbillig derfra? Endret 2. februar 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Amazon UK sender nesten ingenting spiselig til Norge. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Nysgjerrig på den du linker til selv anaconda. Men er skeptisk til noen har noe å si om den Endret 2. februar 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Virker som brae priser! Brett med Red Bull til under 300 kroner inkludert frakt er vell rundt halve prisen sammenlignet med butikk i Norge. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Har handlet der et par ganger, alt gikk greit, det tok litt lang tid første gangen. Prisene har gått noe opp, frakten spiser opp mye av besparelsen på det meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Helsefreak her, føler meg diskriminert og utelatt. Vet de har godteri på Amazon, men usikker på om de sender til Norge (kan prøve .co.uk). Kanskje her, men frakten så bittelitt høy ut. Yummy Earth lager godt naturlig og organisk godteri, tips for andre helsepsychoer som meg. Det burde vel være billig å importere f.eks. Haribo fra Sverige eller Danmark, er ikke det svinbillig derfra? Haribo er hvertfall billig i Tyskland , fikk 1.2 kilo for 5 euro var det vel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Og hva blir frakten på? En 5 kg tung pakke koster vel endel i porto og frakt. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Kjøpte nettopp for 1000kr derifra. PÅ dealsene deres får du 3 brett med pepsi til 349.95 inkludert frakt til Norge. Det er billig. Ellers så kjøpte jeg cola og noe annet som ikke hadde inkludert frakt til ca 340 kr. Blei rundt 20 kg og 215 kr i frakt. Regna prisen til litt over 8 kr boksen for cola med frakt. Har ikke oppdaterte priser på finsk brus(nærmeste grense), men hadde en kvittering på en 6 pakning der prisen var 9 kr for boksen. Men dette er ikke inkludert kjøring til sverige. Regner med å unngå toll, da frakt i Norge utgår fra tollregnestykket på den ene pakken min. Tror jeg kunne kjøpt 3 brett med cola og unngått ekstrakostnader på frakt, men estimert vekt var 26.96 kg på 3 brett, og fraktgrensen er 27 kg så tok ikke sjansen. da hadde boksen kosta litt over 7 kr inkludert frakt. Endret 10. desember 2015 av morgan_kane Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Meh, var lite der som er billigere enn prisene jeg får (les: svinern ) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Meh, var lite der som er billigere enn prisene jeg får (les: svinern ) heldiggrisen Du kan sjekke http://yoolando.comogså. Sender fra Tyskland ettersom jeg har forstått, så det tar nok lengre tid da. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Den var bedre, mest pga fraktpriser. På den andre så tok frakten kverken på prisen for min del Takk skal du ha For folk uten tilgang til svenskehandel så er det jo ekstremt billig. Svenskehandel kan dog være litt skummelt for godtegriser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ikke kast bort tid på British Corner shop , dem vil ikke sende som gave. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Meh, var lite der som er billigere enn prisene jeg får (les: svinern ) heldiggrisen Du kan sjekke http://yoolando.comogså. Sender fra Tyskland ettersom jeg har forstått, så det tar nok lengre tid da. Hvordan er det med toll og slikt? Blir vell det om man handler over 350kr? Fine priser...! Edit: Hjelper og lese litt på siden vist. Tror jeg skal prøve meg på en bestilling Endret 15. desember 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Har fått leveringsbekreftelse fra godteributikk, regner med å få det til helgen. Ellers la jeg inn en bestilling på yoolando nå. Ble litt sjokolade og chips. handlet for 345 inkludert frakt. Men hadde egentlig tenkt å kjøpe sparepakken med coca cola til 350kr med frakt. Men ser ut som det er utsolgt for det. Noen som vet hvor man kan bestille cola til under 5 kr boksen med frakt? Endret 16. desember 2015 av morgan_kane Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Får man noe mail når bestillinger hos Yoolando er sendt? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Får man noe mail når bestillinger hos Yoolando er sendt? vet ikke, har bestilt for en uke side enda ikke fått mail derifra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 La inn en bestilling sist uke selv, mulig dem ikke gir noe lyd ifra seg før man har pakken. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Men godteributikk leverer hentet mine 80 kg brus+litt snop idag Fytti katta han lille afganern sleit på å levere ut pakkan Men postnord imponere ikke med frakten. Er bedre å se maling tørke! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Fikk pakken min fra Yoolando levert på døren her nå nettopp! 24 Dr Pepper 24 Pepsi Twist + litt snop Så dette funket helt supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå