Gå til innhold

Når og hvor i Alpene for pudderkjøring?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Jeg har aldri vært i Alpene som alle skryter så mye av, men kunne tenkt meg å prøve å dra ned. Men det er jo så voldsomt mange plasser å velge mellom!

Jeg er på jakt etter off-piste og pudderkjøring. Tidspunkt er alt fra neste uke til slutten av Mars. Er det noen som har erfaring med når og hvor det er bra å dra? Jeg så jo litt på La Garve og Charmonix, men har ingen anelse hvor som er best egentlig..

Og er det best å bestille ferdig-pakke, eller organisere alt selv?

Er jo litt urutinert å lure på dette, men valgene var så overveldende mange :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste stedet i aplene hvor jeg har kjørt endel pudder/off piste er St Jean d'Aulps. Det er ikke så stort, men vi koste oss der da det lå i skyggen og hadde langt bedre sneforhold enn mange andre mer kjente områder. Er endel år siden så jeg vet ikke om det fortsatt er mulig der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

D2 (fredagsmagasinet til Dagens Næringsliv) kjører en artikkelserie om skisteder i Alpene akkurat nå, den kan være verdt å kikke på. De pleier å være flinke på hotell- og restaurantanmeldelser også, så du får samlet ganske mye på ett sted.

Det var et bra tips. Skal følge med på den. Første artikkel var om fantastisk off-piste kjøring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...