Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg har aldri vært i Alpene som alle skryter så mye av, men kunne tenkt meg å prøve å dra ned. Men det er jo så voldsomt mange plasser å velge mellom! Jeg er på jakt etter off-piste og pudderkjøring. Tidspunkt er alt fra neste uke til slutten av Mars. Er det noen som har erfaring med når og hvor det er bra å dra? Jeg så jo litt på La Garve og Charmonix, men har ingen anelse hvor som er best egentlig.. Og er det best å bestille ferdig-pakke, eller organisere alt selv? Er jo litt urutinert å lure på dette, men valgene var så overveldende mange Endret 2. februar 2015 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Eneste stedet i aplene hvor jeg har kjørt endel pudder/off piste er St Jean d'Aulps. Det er ikke så stort, men vi koste oss der da det lå i skyggen og hadde langt bedre sneforhold enn mange andre mer kjente områder. Er endel år siden så jeg vet ikke om det fortsatt er mulig der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 D2 (fredagsmagasinet til Dagens Næringsliv) kjører en artikkelserie om skisteder i Alpene akkurat nå, den kan være verdt å kikke på. De pleier å være flinke på hotell- og restaurantanmeldelser også, så du får samlet ganske mye på ett sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 D2 (fredagsmagasinet til Dagens Næringsliv) kjører en artikkelserie om skisteder i Alpene akkurat nå, den kan være verdt å kikke på. De pleier å være flinke på hotell- og restaurantanmeldelser også, så du får samlet ganske mye på ett sted. Det var et bra tips. Skal følge med på den. Første artikkel var om fantastisk off-piste kjøring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå