Malvado Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Ganske imponerende å se at svært mange eldre skjermkort til Amd greier å levere grei ytelse i Hitman 2016 DX12 http://www.guru3d.com/articles_pages/hitman_2016_pc_graphics_performance_benchmark_review,7.html Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Join us for Meet the Experts You are invited to attend the AMD Meet the Experts webcast, a live session especially designed for channel partners, like you! Connect with our AMD product and marketing experts to learn about AMD products, technologies, and industry insights. WEBINAR DETAILS MEET THE EXPERTS – MAY EUROPE, AFRICA AND AMERICAS* DATE: May 18, 2016 9 A.M.[GMT-5] EST – 10 AM ART – 11 AM BST – 3 PM GMT – 2 PM SAST – 4 PM IST – 7:30 PM DURATION: 30 minutes LANGUAGE: English * Please note date and time are in [GMT-5]. AGENDA • Welcome and Introduction • Inside look at Polaris David Nalasco, Sr. Technology Manager - Radeon Technology Group • Q&A Session: Get your questions answered! http://experience.amd.com/amdwebinar?sf26238011=1 Endret 13. mai 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 http://www.guru3d.com/news-story/polaris-validation-failed-might-launch-in-october-now.html Dette lover vel ikke akkurat bra om det stemmer. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 http://www.guru3d.com/news-story/polaris-validation-failed-might-launch-in-october-now.html Dette lover vel ikke akkurat bra om det stemmer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1695707&p=23243697 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ajå det er en egen polaris tråd, hadde gått glipp av den jeg. Trodde alt av AMD diskusjon foregikk her, my bad 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 "Doomfix" driver : http://support.amd.com/en-us/kb-articles/pages/amd-radeon-software-crimson-edition-16.5.2.1-release-notes.aspx Performance increase by up to 35% on AMD Radeon R9 390 series products in Doom™ versus Radeon Software Crimson Edition 16.5.2(1) Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 En kjapp test på forbedringen i Doom fra Crimson Edition 16.5.2 til 16.5.2.1 med AMD R9 290X (1125MHz). Ultra settings med «shadow quality» på «High». Oppløsning 2560x1440. Test 1: Første scene i spillet Doom etter at de 3 demonene er drept. Startet i et hjørne og kjører en macro som gjorde akkurat de samme bevegelsene fra nøyaktig samme sted og kameravinkel i begge testene. Crimson Edition 16.5.2: Frames: 2331 - Time: 45000ms - Avg: 51.800 - Min: 45 - Max: 66 Crimson Edition 16.5.2.1: Frames: 2996 - Time: 45000ms - Avg: 66.578 - Min: 60 - Max: 81 Altså 28,5% forbedring i test 1. Test 2: Startet utenfor døren der du får motorsag for første gang og kjørte en ny macro uten demoner. Startet begge tester på nøyaktig samme sted og kameravinkel i begge testene. Crimson Edition 16.5.2: Frames: 3659 - Time: 45000ms - Avg: 81.311 - Min: 68 - Max: 121Crimson Edition 16.5.2.1: Frames: 3898 - Time: 45000ms - Avg: 86.622 - Min: 71 - Max: 126 Altså 6,5% forbedring i test 2. Er i alle hovedsak i test 1 det er store forandringer. Usikker på hva som gjør det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Dette vil trolig også øke når støtte for vulkan kommer på plass , hvor mange fps ekstra det er snakk om blir vanskelig å si, men jeg vil tro at potensialet for minst 5% økning ligger der. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Sånn for moro skyld: DooM 5760 x 1200, alt på max (blur medium, blir kvalm på high). Nettopp startet å spille. Synes det går fint, er ikke sånn superkresen på fps. Så lenge vi er over 30. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) Slår altid av blur jeg. Har aldri helt skjønt poenget med det. Endret 18. mai 2016 av Gralle Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Gjelder vel ikke oss siden vi har en svak krone mot USD? http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=34027947 I noticed that AMD GPU prices have fallen in some European countriesFUry nano is around 470 euroThe 390x is in 390 price segment -- MSI 390x around 400 eurosTHe gigabyte 390x g1 is costing 328 euro --- lolFury is in ex-390x price segment aroundR9 390 is around 300 euros with some at 295 euros...I barely stopped myself from buying a 390x or even a fury ... Examples:http://www.okazii.ro/componente-comp...-dp-a181593476and Furyhttp://www.okazii.ro/componente-comp...&ibid=pp_activ[181453547] Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 AMD Radeon Software Crimson Edition 16.5.3 Radeon Software Crimson Edition 16.5.3 Highlights Support for:Total War: Warhammer™ Overwatch™ Dota™2 (with Vulkan™ API) New AMD Crossfire profile available for:Total War: Warhammer™ Overwatch™ Fixed Issues Fallout 4™ may experience minor stuttering in AMD Crossfire™ technology mode Radeon Settings may be removed from the system if the Radeon Software installer is launched while Radeon Settings is open. Radeon Settings "Additional Settings" option may intermittently fail to launch. Users in Quad AMD Crossfire technology configurations may be unable to re-enable AMD Crossfire mode when using the global AMD Crossfire option in the "Gaming" tab and toggling it from on to off. Some game textures in The Division™ exhibit flickering in AMD Crossfire™ mode. Intermittent stability issues with Intel Skull Canyon NUC (NUC6i7KYK) using AMD XConnect™ Technology are no longer observed. Safe unplugging for AMD XConnect™ Technology no longer results in a random BSOD. Known Issues A few game titles may fail to launch or crash if the AMD Gaming Evolved overlay is enabled. A temporary workaround is to disable the AMD Gaming Evolved "In Game Overlay". Total War: Warhammer™ may experience stuttering in AMD Crossfire™ technology mode if the AMD Gaming Evolved App or Plays.Tv is running in the background. A workaround is to disable the AMD Gaming Evolved and Plays.Tv applications. The Division™ may hang when using Quad AMD Crossfire™ technology. As a workaround users are recommended to disable AMD Crossfire™ technology mode. Heroes of the Storm™ may experience flickering in AMD Crossfire™ technology mode. The AMD Crossfire™ technology mode options in Radeon Settings may not take effect on Origin or Uplay applications. Forza Motorsport 6: Apex™ may exhibit brightness flickering when using AMD FreeSync™ technology. Frame Rate Target Control gaming profiles may fail to enable for some games. Catalyst Install Manager unable to detect the display driver while uninstallation. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) From ATI to AMD back to ATI? A Journey in Futility Oh dear. Endret 27. mai 2016 av Belfaborac Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 From ATI to AMD back to ATI? A Journey in Futility Oh dear. Nå skal jeg ikke kaste meg på Fanboy biten og påpeke mangelen på : *Kilder. *Den underliggende konflikten mellom HardOcp og AMD som går 1 - 2 år tilbake ( https://www.reddit.com/r/Amd/comments/3kd4eb/hardocp_currently_very_upset_with_amd/ og http://www.hardocp.com/article/2015/09/09/amd_roy_taylor_nano_press/3#.V0jAu5GLSUk ) *Amd som selv har valgt å ekskludere en del websider basert på sine egne kriteria... Selvsagt som alt annet kan det stemme svært bra det som er skrevet der , eller det kan vise seg å ikke stemme i det hele tatt. Amd er et selskap som sliter og som jobber for å overleve , viser det seg at produktene som nå blir levert kan gi et bra kort som gir mye ytelse for pengene så vil det trolig få solgt unna en god del, spesielt om ytelsen er ganske så høy. Husk å bruke 4000 - 5000 Kroner på et 1070 når du kan få et kort som yter like bra eller bedre til 500 - 1000 kroner mindre kan være helt avgjørende her. Priser Amd seg ut og greier ikke å levere et kort som yter bedre enn 1070 så sliter de... Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Konflikten mellom AMD og [H] er nå temmelig ensidig, idet AMD misliker at Kyle sier det han mener og ikke kan betales for å holde kjeft. Kyle på sin side har en lang historie som ATI/AMD-entusiast, bare ikke i den grad at han setter selskapet over leserne sine. Jeg håper absolutt at AMD kan trekke en stor og velfødd kanin ut av hatten denne gangen, men dessverre har jeg langt større tiltro til [H]/Kyle enn til AMDs PR-maskin. Hadde jeg vært en gambler ville jeg sterkt vurdere å ringe Ladbrokes for å sette noen kroner på at Radeon Tech. Group ligger under Intel eller et annet navn innen vi ser 2020 på kalenderen. Slik jeg ser det må nå Polaris, Vega og Zen alle innfri 110% på hypen som er skapt fra AMDs side for at firmaet skal ha noen sjanse til å overleve. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 HardOCP er fortsatt bitter siden de ikke fikk noe R9 Nano kort. Har slutta å lese den useriøse siden der. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Useriøs fordi de ikke sier det du helst vil høre, eller av noen annen grunn du kan underbygge? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Føler [H] leverer ubekreftede rykter som fakta i den artikkelen. Kan vi ikke bare vente å se hvordan de vil yte før det blir påstått det ene eller det andre om ytelsen? What HardOCP knows from sources inside and outside the company, AMD has a problem on its hands, as both these products have come up significantly short of where these were supposed to land. Hvilke kilder? Skal vi stole mer på [H] anonyme kilder enn andre anonyme kilder? Jeg mener han maler en konklusjon om et produkt vi enda ikke har sett noe til. Han skaper en forventning om at denne serien uansett burde yte bedre enn det vi vil se, slik at uansett ytelse/W/$$ så vil vi føle at produktet ikke innfrir... Det morsomme er at om han får rett, så vil han bli "begudet" for sine kilder, tar han feil vil vi bare trekke på skuldrene og gå videre som om ingenting har skjedd. Dette er det som er så fantastisk med å komme med pessimistiske utsagn: Har individet rett, så kan han/hun sole seg i spådommen. Tar individet feil så er vi uansett glade fordi det ikke gikk så dårlig og ingen bryr seg om at det negative som ble sagt/ytret i nevneverdig grad. Kommer noen til å gjøre det så vil det bare bli bagatellisert slik som: "Det var bare h*ns mening" eller "Jaja, da tok kildene h*ns feil". Tilnærmet null konsekvens for å lage en negativt vinklet artikkel på internet. Endret 27. mai 2016 av ExcaliBuR 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Useriøs fordi de ikke sier det du helst vil høre, eller av noen annen grunn du kan underbygge? Enhver nettside som lager en syteartikkel fordi de ikke får et testkort kan ikke akkurat kalles seriøse, men det er bare min mening. Endret 27. mai 2016 av Apox 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Alternativ 1 med andre ord. Greit å vite. Ellers synes jeg artikkelen du nevner var helt på sin plass, ganske enkelt fordi jeg synes det er svært interessant å få vite hvordan produsentene behandler folk som ikke føler for å pisse dem opp etter ryggen. Endret 27. mai 2016 av Belfaborac 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå