Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) De vet vel at det er flere fanboys som følger grønt, så mulig det var smart ja Fanboys = enkel og sikker inntekt. Endret 9. desember 2015 av Apox Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Er jo noe som heter performance fanboy også da. Hadde AMD hatt et kort som var soleklart bedre enn 980Ti, altså mer vram, bedre overklokking etc. så hadde jeg hatt et slikt. Hadde AMD hatt en Cpu som hadde vært bedre enn 5960X hadde jeg hatt en slik også. Men når de ikke er best på verken cpu eller gpu så velger jeg jo det beste, som da er intel & nvidia Endret 9. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Amd er alltid konkurranse dyktige kommer annpå hvilket punkt. Tipper 390 kunne lett utkonkurert sentral-varm/radiator i ett rom. Fx 9590 gjør det sikkert fint som fot-varmer på rommet hvis d har pcen på gølvet Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Er jo noe som heter performance fanboy også da. Hadde AMD hatt et kort som var soleklart bedre enn 980Ti, altså mer vram, bedre overklokking etc. så hadde jeg hatt et slikt. Hadde AMD hatt en Cpu som hadde vært bedre enn 5960X hadde jeg hatt en slik også. Men når de ikke er best på verken cpu eller gpu så velger jeg jo det beste, som da er intel & nvidia Dat total edit doe Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) -snip- Om du leser så skrev jeg performance. Altså ytelse.. Bryr meg fint lite om budsjettbygg med 270x og FX6300. Lær deg å redigere istedenfor å dobbelposte. vennlig forumtips. Endret 9. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 De vet vel at det er flere fanboys som følger grønt, så mulig det var smart ja Fanboys = enkel og sikker inntekt. Syns er at det er flere som manisk forsvarer AMD akkurat nå iallefall, så hvis dette stemte burde AMD selge mest Opp igjennom historien har de verste fanboys'a alltid vært de som støtter den produsenten som ikke har hatt de beste kortene etter min erfaring. Akkurat nå selger nV mer enn AMD. Hørte faktisk fra en kunde som var gjennom tre Fury X han kom tilbake med pga støy/pumpebråk/coil whine. Men han SKULLE ha AMD. Hvorfor? "Av politiske årsaker" var svaret jeg fikk Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Alle elsker en underdog vettu. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 De vet vel at det er flere fanboys som følger grønt, så mulig det var smart ja Fanboys = enkel og sikker inntekt. Syns er at det er flere som manisk forsvarer AMD akkurat nå iallefall, så hvis dette stemte burde AMD selge mest Opp igjennom historien har de verste fanboys'a alltid vært de som støtter den produsenten som ikke har hatt de beste kortene etter min erfaring. Akkurat nå selger nV mer enn AMD. Hørte faktisk fra en kunde som var gjennom tre Fury X han kom tilbake med pga støy/pumpebråk/coil whine. Men han SKULLE ha AMD. Hvorfor? "Av politiske årsaker" var svaret jeg fikk Jeg tror at antallet Nvidia fanboys er ganske så kraftig også , mange som blir grovt fornærmet om man i det hele tatt sier at noen av kortene til Amd faktisk kan anbefales avhengig av hva man sammenligner med ,et godt eksempel er nå 390 og 390X kortene som faktisk gir ganske mye for pengene , spesielt om du får dem på tilbud. Nå ser jeg ikke på meg selv som en Amd Fanboy da jeg både anbefaler Nvidia , Intel og Amd , cpu'ene til Amd er jo dessverre helt forferdelige og utvalget av gode hovedkort med nyere teknologi er helt fraværende for Fx'ene og FM2/3 serien er trist å se på. Bulldozer har holt på å ta virkelig knekken på selskapet og selv med gode Apu'er og mye salg av PS4 så har ikke ting ordnet seg for selskapet. Men når det er sagt mener jeg at om man sammenligner måten Gpu'ene faktisk jobber i DX12 og utifra den informasjonen man har fra Nvidia og Amd så har definitivt Amd gode gpu'er å by på , så får vi se om dette blir bedre eller dårligere når spillene som støtter DX12 kommer ut. Det er dog fortsatt 980 serien som er best om man ser på total ytelse, men jeg er spent på om dette endrer seg. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Jupp, man ser det lett når man anbefaler 390 som et godt alternativ 970, og folk klikker i vinkel over det. 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 -snip- Om du leser så skrev jeg performance. Altså ytelse.. Bryr meg fint lite om budsjettbygg med 270x og FX6300. Lær deg å redigere istedenfor å dobbelposte. vennlig forumtips. Edit er tungvint på mobb. På pc hvis d poster to innlegg kort etter hverandre, blir de automatisk en Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 390 är ju bättre än 970. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 De vet vel at det er flere fanboys som følger grønt, så mulig det var smart ja Fanboys = enkel og sikker inntekt. Syns er at det er flere som manisk forsvarer AMD akkurat nå iallefall, så hvis dette stemte burde AMD selge mest Opp igjennom historien har de verste fanboys'a alltid vært de som støtter den produsenten som ikke har hatt de beste kortene etter min erfaring. Akkurat nå selger nV mer enn AMD. Hørte faktisk fra en kunde som var gjennom tre Fury X han kom tilbake med pga støy/pumpebråk/coil whine. Men han SKULLE ha AMD. Hvorfor? "Av politiske årsaker" var svaret jeg fikk Jeg tror at antallet Nvidia fanboys er ganske så kraftig også , mange som blir grovt fornærmet om man i det hele tatt sier at noen av kortene til Amd faktisk kan anbefales avhengig av hva man sammenligner med ,et godt eksempel er nå 390 og 390X kortene som faktisk gir ganske mye for pengene , spesielt om du får dem på tilbud. Nå ser jeg ikke på meg selv som en Amd Fanboy da jeg både anbefaler Nvidia , Intel og Amd , cpu'ene til Amd er jo dessverre helt forferdelige og utvalget av gode hovedkort med nyere teknologi er helt fraværende for Fx'ene og FM2/3 serien er trist å se på. Bulldozer har holt på å ta virkelig knekken på selskapet og selv med gode Apu'er og mye salg av PS4 så har ikke ting ordnet seg for selskapet. Men når det er sagt mener jeg at om man sammenligner måten Gpu'ene faktisk jobber i DX12 og utifra den informasjonen man har fra Nvidia og Amd så har definitivt Amd gode gpu'er å by på , så får vi se om dette blir bedre eller dårligere når spillene som støtter DX12 kommer ut. Det er dog fortsatt 980 serien som er best om man ser på total ytelse, men jeg er spent på om dette endrer seg. Jeg ser faktisk på deg som en bitteliten AMD-fanboy på bakgrunn av diskusjonene vi har hatt. Det jeg sier er ikke at det er flere AMD-fanboys, men at de akkurat nå er mer høylytt. Tenker ikke da kun på dette forumet, OCN f.eks er ufattelig mye verre. Har opplevd eksempler på det motsatte også, blant annet var nVidia-fanboys helt RABIATE da HD5870 hadde sin dominante periode. Apox, det samme gjelder vel strengt tatt AMD-fanboys om man anbefaler 970; ref "3.5 GB minne omgomg"-diskusjonene som pågår heromkring støtt og stadig. Skulle gjerne solgt flere AMD-kort hos oss, men det er 0 etterspørsel. Det er litt som høna og egget, hvis ingen spør så selger vi ingen kort, og da blir det ikke kjøpt inn kort heller. Samtidig er det jo mindre sjanse for å selge noe man ikke har på lager Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg ser faktisk på deg som en bitteliten AMD-fanboy på bakgrunn av diskusjonene vi har hatt. Jeg tror at antallet Nvidia fanboys er ganske så kraftig også , mange som blir grovt fornærmet om man i det hele tatt sier at noen av kortene til Amd faktisk kan anbefales avhengig av hva man sammenligner med ,et godt eksempel er nå 390 og 390X kortene som faktisk gir ganske mye for pengene , spesielt om du får dem på tilbud. Nå ser jeg ikke på meg selv som en Amd Fanboy da jeg både anbefaler Nvidia , Intel og Amd , cpu'ene til Amd er jo dessverre helt forferdelige og utvalget av gode hovedkort med nyere teknologi er helt fraværende for Fx'ene og FM2/3 serien er trist å se på. Bulldozer har holt på å ta virkelig knekken på selskapet og selv med gode Apu'er og mye salg av PS4 så har ikke ting ordnet seg for selskapet. Men når det er sagt mener jeg at om man sammenligner måten Gpu'ene faktisk jobber i DX12 og utifra den informasjonen man har fra Nvidia og Amd så har definitivt Amd gode gpu'er å by på , så får vi se om dette blir bedre eller dårligere når spillene som støtter DX12 kommer ut. Det er dog fortsatt 980 serien som er best om man ser på total ytelse, men jeg er spent på om dette endrer seg. Det jeg sier er ikke at det er flere AMD-fanboys, men at de akkurat nå er mer høylytt. Tenker ikke da kun på dette forumet, OCN f.eks er ufattelig mye verre. Har opplevd eksempler på det motsatte også, blant annet var nVidia-fanboys helt RABIATE da HD5870 hadde sin dominante periode. Apox, det samme gjelder vel strengt tatt AMD-fanboys om man anbefaler 970; ref "3.5 GB minne omgomg"-diskusjonene som pågår heromkring støtt og stadig. Skulle gjerne solgt flere AMD-kort hos oss, men det er 0 etterspørsel. Det er litt som høna og egget, hvis ingen spør så selger vi ingen kort, og da blir det ikke kjøpt inn kort heller. Samtidig er det jo mindre sjanse for å selge noe man ikke har på lager Tja? Tror kanskje det er litt mer at jeg ikke ønsker at AMD skal forsvinne fra markedet at jeg støtter selskapet , har personlig fått mye for pengene når jeg har kjøpt AMD produkter og sånn sett har jeg et ønske om at vi alle skall få mer teknologi for en god penge. Så ja , man kan vel si at jeg favoriserer "litt" AMD , men prøver å være obs på dette selv så mye som mulig nettopp fordi jeg ønsker å gi en så fornuftig anbefalning til brukerne som mulig og det kan innebære å anbefale et Intel + Nvidia oppsett. Per dags dato ser jeg innen grunn til å anbefale til en vanlig desktop bruker Fury serien , Fury X er jo bra men sliter med Coil Whine og en "ymse" vannkjøling , noen slipper unna pga ohmz på psu som varierer fra leverandør til leverandør ( Corsair verst mens Superflower ser ut til å gi minst coil whine ) , til en kompakt pc er faktisk ikke Fury X og Fury nano et dårlig valg, tvert imot. Til og med om jeg tar DX12 i betrakning og det at jeg tviler litt på om 98x serien faktisk yter optimalt der ( noe jeg er ganske så sikker på at de ikke gjør ) så kan jeg fortsatt anbefale disse kortene for W10 og Dx12 , 970 og de lavere kortene er jeg svært usikker på og vil trolig anbefale disse til W7 / 8.1 brukere og DX11 spill , men ikke til W10 og DX12 utifra det jeg har sett hittil av problemer , kompabilitet og ytelse. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg ser faktisk på deg som en bitteliten AMD-fanboy på bakgrunn av diskusjonene vi har hatt. Jeg tror at antallet Nvidia fanboys er ganske så kraftig også , mange som blir grovt fornærmet om man i det hele tatt sier at noen av kortene til Amd faktisk kan anbefales avhengig av hva man sammenligner med ,et godt eksempel er nå 390 og 390X kortene som faktisk gir ganske mye for pengene , spesielt om du får dem på tilbud. Nå ser jeg ikke på meg selv som en Amd Fanboy da jeg både anbefaler Nvidia , Intel og Amd , cpu'ene til Amd er jo dessverre helt forferdelige og utvalget av gode hovedkort med nyere teknologi er helt fraværende for Fx'ene og FM2/3 serien er trist å se på. Bulldozer har holt på å ta virkelig knekken på selskapet og selv med gode Apu'er og mye salg av PS4 så har ikke ting ordnet seg for selskapet. Men når det er sagt mener jeg at om man sammenligner måten Gpu'ene faktisk jobber i DX12 og utifra den informasjonen man har fra Nvidia og Amd så har definitivt Amd gode gpu'er å by på , så får vi se om dette blir bedre eller dårligere når spillene som støtter DX12 kommer ut. Det er dog fortsatt 980 serien som er best om man ser på total ytelse, men jeg er spent på om dette endrer seg. Det jeg sier er ikke at det er flere AMD-fanboys, men at de akkurat nå er mer høylytt. Tenker ikke da kun på dette forumet, OCN f.eks er ufattelig mye verre. Har opplevd eksempler på det motsatte også, blant annet var nVidia-fanboys helt RABIATE da HD5870 hadde sin dominante periode. Apox, det samme gjelder vel strengt tatt AMD-fanboys om man anbefaler 970; ref "3.5 GB minne omgomg"-diskusjonene som pågår heromkring støtt og stadig. Skulle gjerne solgt flere AMD-kort hos oss, men det er 0 etterspørsel. Det er litt som høna og egget, hvis ingen spør så selger vi ingen kort, og da blir det ikke kjøpt inn kort heller. Samtidig er det jo mindre sjanse for å selge noe man ikke har på lager Tja? Tror kanskje det er litt mer at jeg ikke ønsker at AMD skal forsvinne fra markedet at jeg støtter selskapet , har personlig fått mye for pengene når jeg har kjøpt AMD produkter og sånn sett har jeg et ønske om at vi alle skall få mer teknologi for en god penge. Så ja , man kan vel si at jeg favoriserer "litt" AMD , men prøver å være obs på dette selv så mye som mulig nettopp fordi jeg ønsker å gi en så fornuftig anbefalning til brukerne som mulig og det kan innebære å anbefale et Intel + Nvidia oppsett. Per dags dato ser jeg innen grunn til å anbefale til en vanlig desktop bruker Fury serien , Fury X er jo bra men sliter med Coil Whine og en "ymse" vannkjøling , noen slipper unna pga ohmz på psu som varierer fra leverandør til leverandør ( Corsair verst mens Superflower ser ut til å gi minst coil whine ) , til en kompakt pc er faktisk ikke Fury X og Fury nano et dårlig valg, tvert imot. Til og med om jeg tar DX12 i betrakning og det at jeg tviler litt på om 98x serien faktisk yter optimalt der ( noe jeg er ganske så sikker på at de ikke gjør ) så kan jeg fortsatt anbefale disse kortene for W10 og Dx12 , 970 og de lavere kortene er jeg svært usikker på og vil trolig anbefale disse til W7 / 8.1 brukere og DX11 spill , men ikke til W10 og DX12 utifra det jeg har sett hittil av problemer , kompabilitet og ytelse. Det er nettopp dette DX12-opplegget som gjør at jeg ser på deg som en bitteliten fanboy. Jeg mener det er vill gjetting å si ting som "Nvidias problemer i DX12" basert på at driverne til Windows 10 har hatt småproblemer. Eller at AMD-kortene virker bedre basert på Ashes og diverse benchmarks når du får linker der man ser godt at det er likt. Syns fortsatt ikke man har fått noen god forklaring på hvorfor du mener AMD er bedre/vil være bedre i DX12. Det at Windows 10 har DX12 betyr ikke at man bruker DX12 i spill hvis man har Windows 10. Mener jeg påpekte dette tidligere også. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Det er nettopp dette DX12-opplegget som gjør at jeg ser på deg som en bitteliten fanboy. Jeg mener det er vill gjetting å si ting som "Nvidias problemer i DX12" basert på at driverne til Windows 10 har hatt småproblemer. Eller at AMD-kortene virker bedre basert på Ashes og diverse benchmarks når du får linker der man ser godt at det er likt. Syns fortsatt ikke man har fått noen god forklaring på hvorfor du mener AMD er bedre/vil være bedre i DX12. Det at Windows 10 har DX12 betyr ikke at man bruker DX12 i spill hvis man har Windows 10. Mener jeg påpekte dette tidligere også. Hmm , de første preliminære testene viste jo ganske så overlegen ytelseøkning for Amd kortene mens Nvidia ikke fikk like mye ut av DX12 (men hadde fortsatt forspranget). Det er også ganske så spennende å se at Multigpu er fult mulig i "Ashes" som er så utrolig uviktig for et par av de som debatterer her , Eksempelvis Fury X + 980 Ti Annet DX12 eksempel er Fable Legends , her igjen ser man at AMD kortene får en god del å gå på og man ser at de eldre modellene ikke er så langt etter 980 serien til Nvidia (eller går litt over med 390x). Igjen ikke nok til å kunne si at 980 ti ikke kan anbefales og ser man på helhetsbildet så er det jo soleklart at om man kommer til å spille DX11 og DX12 (som de fleste av oss vil de neste årene) så er nok 980 serien et godt valg. Edit : Jeg tror rett og slett du har misforstått meg litt , Amd er ikke bedre i DX12 enn nvidia , derimot yter noen av kortene såpass bra at de kan anbefales som 390 / 390x ovenfor 970 , men hovedsakelig er det Nvidia som er ytelsekongen på toppkortene. Derimot så er ytelsen ganske så bra for 3xx serien tatt i betrakning at det er for det meste rebranda kort... Endret 10. desember 2015 av Malvado Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Det er nettopp dette DX12-opplegget som gjør at jeg ser på deg som en bitteliten fanboy. Jeg mener det er vill gjetting å si ting som "Nvidias problemer i DX12" basert på at driverne til Windows 10 har hatt småproblemer. Eller at AMD-kortene virker bedre basert på Ashes og diverse benchmarks når du får linker der man ser godt at det er likt. Syns fortsatt ikke man har fått noen god forklaring på hvorfor du mener AMD er bedre/vil være bedre i DX12. Det at Windows 10 har DX12 betyr ikke at man bruker DX12 i spill hvis man har Windows 10. Mener jeg påpekte dette tidligere også. Hmm , de første preliminære testene viste jo ganske så overlegen ytelseøkning for Amd kortene mens Nvidia ikke fikk like mye ut av DX12 (men hadde fortsatt forspranget). Det er også ganske så spennende å se at Multigpu er fult mulig i "Ashes" som er så utrolig uviktig for et par av de som debatterer her , Eksempelvis Fury X + 980 Ti Annet DX12 eksempel er Fable Legends , her igjen ser man at AMD kortene får en god del å gå på og man ser at de eldre modellene ikke er så langt etter 980 serien til Nvidia (eller går litt over med 390x). Igjen ikke nok til å kunne si at 980 ti ikke kan anbefales og ser man på helhetsbildet så er det jo soleklart at om man kommer til å spille DX11 og DX12 (som de fleste av oss vil de neste årene) så er nok 980 serien et godt valg. Har sagt dette før, men Nvidia-kortene har ikke blitt dårligere av at AMD har tatt igjen DX11-forspranget. Hvis AMD vil ha gode drivere i early access DX12-spill, be my guest. Ser heller på det som positivt at man kan anbefale begge produsentene, og at de yter veldig nærme hverandre. Ingen av argumentene dine indikerer at Nvidia kommer til å havne bakpå i DX12. Ta en titt på Ashes-forumet så vil du se at begge produsenten har en del problemer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Det er nettopp dette DX12-opplegget som gjør at jeg ser på deg som en bitteliten fanboy. Jeg mener det er vill gjetting å si ting som "Nvidias problemer i DX12" basert på at driverne til Windows 10 har hatt småproblemer. Eller at AMD-kortene virker bedre basert på Ashes og diverse benchmarks når du får linker der man ser godt at det er likt. Syns fortsatt ikke man har fått noen god forklaring på hvorfor du mener AMD er bedre/vil være bedre i DX12. Det at Windows 10 har DX12 betyr ikke at man bruker DX12 i spill hvis man har Windows 10. Mener jeg påpekte dette tidligere også. Hmm , de første preliminære testene viste jo ganske så overlegen ytelseøkning for Amd kortene mens Nvidia ikke fikk like mye ut av DX12 (men hadde fortsatt forspranget). Det er også ganske så spennende å se at Multigpu er fult mulig i "Ashes" som er så utrolig uviktig for et par av de som debatterer her , Eksempelvis Fury X + 980 Ti Annet DX12 eksempel er Fable Legends , her igjen ser man at AMD kortene får en god del å gå på og man ser at de eldre modellene ikke er så langt etter 980 serien til Nvidia (eller går litt over med 390x). Igjen ikke nok til å kunne si at 980 ti ikke kan anbefales og ser man på helhetsbildet så er det jo soleklart at om man kommer til å spille DX11 og DX12 (som de fleste av oss vil de neste årene) så er nok 980 serien et godt valg. Har sagt dette før, men Nvidia-kortene har ikke blitt dårligere av at AMD har tatt igjen DX11-forspranget. Hvis AMD vil ha gode drivere i early access DX12-spill, be my guest. Ser heller på det som positivt at man kan anbefale begge produsentene, og at de yter veldig nærme hverandre. Ingen av argumentene dine indikerer at Nvidia kommer til å havne bakpå i DX12. Ta en titt på Ashes-forumet så vil du se at begge produsenten har en del problemer Jeg regner med du har sett den redigerte biten som jeg skrev for å avklare litt. Så får vi se om DX12 ytelsen holder seg når man kommer til real world scenarios... ^_^ Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Det er nettopp dette DX12-opplegget som gjør at jeg ser på deg som en bitteliten fanboy. Jeg mener det er vill gjetting å si ting som "Nvidias problemer i DX12" basert på at driverne til Windows 10 har hatt småproblemer. Eller at AMD-kortene virker bedre basert på Ashes og diverse benchmarks når du får linker der man ser godt at det er likt. Syns fortsatt ikke man har fått noen god forklaring på hvorfor du mener AMD er bedre/vil være bedre i DX12. Det at Windows 10 har DX12 betyr ikke at man bruker DX12 i spill hvis man har Windows 10. Mener jeg påpekte dette tidligere også. Hmm , de første preliminære testene viste jo ganske så overlegen ytelseøkning for Amd kortene mens Nvidia ikke fikk like mye ut av DX12 (men hadde fortsatt forspranget). Det er også ganske så spennende å se at Multigpu er fult mulig i "Ashes" som er så utrolig uviktig for et par av de som debatterer her , Eksempelvis Fury X + 980 Ti Annet DX12 eksempel er Fable Legends , her igjen ser man at AMD kortene får en god del å gå på og man ser at de eldre modellene ikke er så langt etter 980 serien til Nvidia (eller går litt over med 390x). Igjen ikke nok til å kunne si at 980 ti ikke kan anbefales og ser man på helhetsbildet så er det jo soleklart at om man kommer til å spille DX11 og DX12 (som de fleste av oss vil de neste årene) så er nok 980 serien et godt valg. Har sagt dette før, men Nvidia-kortene har ikke blitt dårligere av at AMD har tatt igjen DX11-forspranget. Hvis AMD vil ha gode drivere i early access DX12-spill, be my guest. Ser heller på det som positivt at man kan anbefale begge produsentene, og at de yter veldig nærme hverandre. Ingen av argumentene dine indikerer at Nvidia kommer til å havne bakpå i DX12. Ta en titt på Ashes-forumet så vil du se at begge produsenten har en del problemer Jeg regner med du har sett den redigerte biten som jeg skrev for å avklare litt. Så får vi se om DX12 ytelsen holder seg når man kommer til real world scenarios... ^_^ Så den ikke før nå Tenker ikke spesifikt på akkurat den posten, men også på ting du har uttalt tidligere. Blant annet tidligere i denne tråden. Har heller ingen problemer med å anbefale 390 hvis kunden ikke vil ha GTX 970. Det har dog ikke skjedd (enda) Endret 10. desember 2015 av DuraN Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Men når de ikke er best på verken cpu eller gpu så velger jeg jo det beste, som da er intel & nvidia De har en knapp fordel i vintermånedene Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Tungvint å måtte kjøpe ovn i tillegg. Tar man med det i prisen så blir det ikke så mye billigere med nVidia likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå