Christian Thork Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Håper AMD kommer seg på bena, men driverene er dritings. Siste driver gjør at 280X presterer dårligere i spill og folding sammenlignet med gmld drivere (nå er det jo et 7970 fra 2012, men likevel) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Vell det er oss det går utover. Hvis ikke ZEN arkitekturen dems funker går vell snart hele amd i dass. Da kan det bli dyrt for hardware entusiaster Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Så er det jo det igjen. Intel kan jo sette hvilken pris de vil, Nvidia har ingen konkuranse for øyeblikket dessverre heller. Hadde Amd kommet med en sunn konkuranse mot Nvidia og Intel hadde det vært konge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Vell det er oss det går utover. Hvis ikke ZEN arkitekturen dems funker går vell snart hele amd i dass. Da kan det bli dyrt for hardware entusiaster Kan bli dyrt? Det ER dyrt! Les: Titan X Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Vell det er oss det går utover. Hvis ikke ZEN arkitekturen dems funker går vell snart hele amd i dass. Da kan det bli dyrt for hardware entusiaster Kan bli dyrt? Det ER dyrt! Les: Titan X Som om du bryr deg Lenke til kommentar
C64C Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Trengte AMD måneder og år på å lansere en serie med skjermkort som er variasjoner av gamle varianter? Endret 26. mai 2015 av C64C 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Lol, AMD failer igjen Har du kikket på denne? Jeg tror nok Fiji kommer til å grisebanke GTX980, alt de trenger gjøre med resten av linup'en er å bruke mindre strøm, så har de jo gode konkurrenter mot Nvidias. 290X mot GTX970 er jo egentlig kun strømforbruk og G-sync som gjorde GTX970 til vinner der (Og spill bundelen da ). Men AMD er ikke milevis bak enda, nå er endelig gode FreeSync skjermer på plass. Men som alltid, den som lever lyt sjå. Og jo, om det er rene rebrands så ser det virkelig dårlig ut. Men jeg har problemer med å tro at AMD har brukt all denne tiden på ingenting. Allerede i januar sa AMD at de så lyst på fremtiden og følte seg trygge på sine kommende produkter. Skjønt, de sa vel noe liknende om Piledriver også, som de nå blir saksøkt for. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Trengte AMD måneder og år på å lansere en serie med skjermkort som er variasjoner av gamle varianter? Mest sannsynlig blir 300-serien OEM-only, men det gir fortsatt null mening å gjøre det i juni, det er 6 måneder for sent! AMD kommer nå til å rebrande Pitcairn for tredje gang: den kom ut i 2012 som 7870, så ble den rebrandert til 8870, så ble den rebrandet til 270X, og nå 370X? Spesielt med tanke på det viktige prispunktet den er på gir det lite mening at AMD ikke klarer å lage en refresh med GCN 1.2-funksjonalitet etter tre år. Fra midten av 2008 til slutten av 2010 lanserte AMD tre generasjoner som alle hadde endringer og forbedringer, men fra begynnelsen av 2012 til midten av 2015 klarer de bare en generasjon? Endret 26. mai 2015 av N o r e n g Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Trengte AMD måneder og år på å lansere en serie med skjermkort som er variasjoner av gamle varianter?Mest sannsynlig blir 300-serien OEM-only, men det gir fortsatt null mening å gjøre det i juni, det er 6 måneder for sent! Tror det blir retail også. Linken jeg postet fra Guru3D er partnummere på ASUS-kort i 300-serien. ASUS R9390X-DC2-8GD5 ASUS STRIX-R9380-OC-2GD5 ASUS STRIX-R9370-OC-4GD5 ASUS STRIX-R7360X-DC2OC2-2GD5 ASUS R7360-2GD5 Tenker 300-serien blir lansert på Computex nå første uken i juni, "Fiji" blir nok lansert på E3 et par uker senere. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Å bytte klistremerker på skjermkortene kunne de fint ha gjort for lenge siden. Det MÅ jo nesten være noe nytt også oppi dette her. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Håper AMD kommer seg på bena, men driverene er dritings. Siste driver gjør at 280X presterer dårligere i spill og folding sammenlignet med gmld drivere (nå er det jo et 7970 fra 2012, men likevel) Sa gutten som ikke får GTA til å virke engang haha. Ikke noe problem her med GTA og cfx. I følge deg må nvidia ha dritdårlige drivere mao Endret 27. mai 2015 av Taake89 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Håper AMD kommer seg på bena, men driverene er dritings. Siste driver gjør at 280X presterer dårligere i spill og folding sammenlignet med gmld drivere (nå er det jo et 7970 fra 2012, men likevel) Sa gutten som ikke får GTA til å virke engang haha. Ikke noe problem her med GTA og cfx. I følge deg må nvidia ha dritdårlige drivere mao Skal sies at siste driver ikke funker hos flere her inne, random driver kræsj, maskinen finner ikke Gpu osv, den feil mld jeg får fra GTA V får flere tusen andre på nettet, så er nok ikke bare meg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Håper AMD kommer seg på bena, men driverene er dritings. Siste driver gjør at 280X presterer dårligere i spill og folding sammenlignet med gmld drivere (nå er det jo et 7970 fra 2012, men likevel) Sa gutten som ikke får GTA til å virke engang haha. Ikke noe problem her med GTA og cfx. I følge deg må nvidia ha dritdårlige drivere mao Skal sies at siste driver ikke funker hos flere her inne, random driver kræsj, maskinen finner ikke Gpu osv, den feil mld jeg får fra GTA V får flere tusen andre på nettet, så er nok ikke bare meg Hvilken driver snakker du om? Har et 280 selv som fungerer fint i alle fall med den siste beta driveren. Ble det gjort en ordentlig install der du fjernet alt grums fra forrige driver? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Siste nvidia driver. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Håper AMD kommer seg på bena, men driverene er dritings. Siste driver gjør at 280X presterer dårligere i spill og folding sammenlignet med gmld drivere (nå er det jo et 7970 fra 2012, men likevel) Sa gutten som ikke får GTA til å virke engang haha. Ikke noe problem her med GTA og cfx. I følge deg må nvidia ha dritdårlige drivere mao Skal sies at siste driver ikke funker hos flere her inne, random driver kræsj, maskinen finner ikke Gpu osv, den feil mld jeg får fra GTA V får flere tusen andre på nettet, så er nok ikke bare meg Jeg tror poenget til Taake89 var at det er litt ironisk at han kan spille GTA5 med AMD drivere som du sier er "dritings". Mens du selv får masse krasj med Nvidia driver. Hvem var det som hadde "dritings" drivere igjen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Håper AMD kommer seg på bena, men driverene er dritings. Siste driver gjør at 280X presterer dårligere i spill og folding sammenlignet med gmld drivere (nå er det jo et 7970 fra 2012, men likevel)Sa gutten som ikke får GTA til å virke engang haha. Ikke noe problem her med GTA og cfx. I følge deg må nvidia ha dritdårlige drivere mao Skal sies at siste driver ikke funker hos flere her inne, random driver kræsj, maskinen finner ikke Gpu osv, den feil mld jeg får fra GTA V får flere tusen andre på nettet, så er nok ikke bare meg Jeg tror poenget til Taake89 var at det er litt ironisk at han kan spille GTA5 med AMD drivere som du sier er "dritings". Mens du selv får masse krasj med Nvidia driver. Hvem var det som hadde "dritings" drivere igjen? Det er ikkje driveren sin feil at det krasjer for han Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Jeg tror poenget til Taake89 var at det er litt ironisk at han kan spille GTA5 med AMD drivere som du sier er "dritings". Mens du selv får masse krasj med Nvidia driver. Hvem var det som hadde "dritings" drivere igjen? Det er ikkje driveren sin feil at det krasjer for han Det var jo ikke det vi snakket om nå! Endret 27. mai 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Rart at med siste amd driver så mister jeg 20-25% ppd sammenlignet med en gammal. Som sagt før, så får mange tusen samme feil som jeg gjør i gtav, så er fan med ikke bare meg.... Sier at siste nvidia driver er dritt, formulerte kanskje feil. Liker ikke driverene til noen atm Endret 27. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Trengte AMD måneder og år på å lansere en serie med skjermkort som er variasjoner av gamle varianter?Mest sannsynlig blir 300-serien OEM-only, men det gir fortsatt null mening å gjøre det i juni, det er 6 måneder for sent! Tror det blir retail også. Linken jeg postet fra Guru3D er partnummere på ASUS-kort i 300-serien. ASUS R9390X-DC2-8GD5 ASUS STRIX-R9380-OC-2GD5 ASUS STRIX-R9370-OC-4GD5 ASUS STRIX-R7360X-DC2OC2-2GD5 ASUS R7360-2GD5 Tenker 300-serien blir lansert på Computex nå første uken i juni, "Fiji" blir nok lansert på E3 et par uker senere. Hvem i alle dager mente det var en god idé å gjøre noe slikt? Mannen på gata kunne styrt AMD bedre enn dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå