Gå til innhold

AMD Radeon R300-serien/fiji diskusjon og spekulasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hiver meg på her!

Håper for all del jeg slipper å teste HVER eneste driver i håp om at crossfire skal fungere perfekt i spill. Håper også at det blir noe mere driv i Mantledriverene med crossfire med ny serie.

Har vært skuffa med 2x7970/2x290x og 2x290. Nå bør de vel klare å få en generasjon med litt morro, og ikkje bare jalla greier og blackscreen :p

Skal jeg teste toppkorta i 300 serien? Difinitivt, og skal selvfølgelig teste 2 stk som vanlig. Om jeg beholder dem lenge er det ingen som vet ;)

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Knust ja, trodde AMD faktisk ikke var dumme nok til og release en 300watt Gpu.

Hvis ytelsen forsvarer strømforbruket har det fint lite å si om det er 350W, da kommer det sannsynligvis et kort med ditt foretrukne strømforbruk også.

Problemet AMD har nå (og som Nvidia hadde for ca fem år siden) er at toppkortet deres bruker betraktelig mer strøm enn tilsvarende kort fra konkurrenten.

Lenke til kommentar

Hvis ytelsen forsvarer strømforbruket har det fint lite å si om det er 350W, da kommer det sannsynligvis et kort med ditt foretrukne strømforbruk også.

Problemet AMD har nå (og som Nvidia hadde for ca fem år siden) er at toppkortet deres bruker betraktelig mer strøm enn tilsvarende kort fra konkurrenten.

480 ja, eneste 400 serien kort jeg hadde var et gt440.

Om ytelsen er 3 x 980 så kan det forsvares.

Lenke til kommentar

480 ja, eneste 400 serien kort jeg hadde var et gt440.

Om ytelsen er 3 x 980 så kan det forsvares.

Det kan også forsvares om det leverer dobbelt så mye ytelse...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283

hvis en r9 380x bruker så mye strøm, kan man forvente ett større strøm forbruk fra 390x?

Det er vel fortsatt litt uklart på rykterbørsen om det såkalte Fiji kortet blir 390x eller 380x.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...