yuo are smart Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hallo. Prøver å bruke netflix på smartTVen min, men får da opp en beskjed som sier at den ikke får koblet til netflix. Blir henvist til netflix sine hjelpesider. Når denne beskjeden kommer opp fungerer ikke fjernkontrollen lengre. Kan på ingen måte komme meg ut av netflix igjen. Har ikke funnet power-knappen på TVen, så eneste løsning har vært å nappe ut strømmen. Har prøvd å restarte modem, restarte trådløs ruter, oppdatere firmware på ruter, men til ingen nytte. Hva kan være grunnen til at netflix ikke fungerer, og hvorfor låser TVen seg når jeg ikke får koblet til? I tillegg lurer jeg på hvor power-knappen kan ha gjemt seg? Endret 2. februar 2015 av Bamboocha Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Har det samme problemet som deg på min Sony smart TV, bortsett fra at min fjernkontroll fortsatt fungerer og jeg kan trykke meg tilbake, men jeg får samme beskjed som deg når jeg prøver å koble til netflix. Oppdaget dette inatt hos meg og problemet er der enda. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Funker netflix fra en PC? Geir Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Funker netflix fra en PC? Geir Det gjør det, iallfall hos meg. Jeg har kun problemer med netflix på tv'en, og internettforbindelsen er det ingenting galt med. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da blir neste spørsmål om andre internett-apper funker på TV'en. Altså, klarer den å koble seg til routeren? Er det trådløst eller kablet? Har TV'en fått et ESN-nummer? (Se under Smart-TV her: Link) Mitt TV er ikke smart, så jeg bare gjetter her... Geir Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da blir neste spørsmål om andre internett-apper funker på TV'en. Altså, klarer den å koble seg til routeren? Er det trådløst eller kablet? Har TV'en fått et ESN-nummer? (Se under Smart-TV her: Link) Mitt TV er ikke smart, så jeg bare gjetter her... Geir Alt annet fungerer som normalt, jeg tok til og med test av nettverket (trådløs kobling) på tv'en og dette gjelder kun netflix, dette har fungert helt fint tidligere. Usikker om ESN nr. er ikke hjemme nå så får ikke sett det. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Da fikk jeg ordnet det og i tilfelle noen skulle lure, så tilbakestilte jeg til fabrikk innstillinger og nå fungerer det igjen. ? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Netflix var nede i noen timer. ingen kunne bruke tjenesten. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Her er løsningen om dette skulle oppstå igjen ( i bold med deactivate) 1 Press the Smart Hub button. 2 Select Netflix. 3 Select Yes on the Are you a member of Netflix? screen. If you are not yet a member, set up your membership. 4 Enter your Netflix email address and password. 5. Select Sign In. If you wish to start over and/or sign in with a different email address at any point during this process, enter the following sequence using the arrow keys on your controller: - Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, Up, Up, Up, Up - Select Start Over or Deactivate. Endret 5. februar 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå