inaktiv000 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har litt lyst på en bærbar PC, og ser at Lefdal selger TOSHIBA SATA10S503 til 1 000 kroner billigere enn Elkjøp. Hvis Elkjøp har prisgaranti kan jeg vel spare bittelitt på dette. Er denne PCen noe god? Jeg finner ikke spesifikasjoner på Toshibas hjemmesider, vet noen om den har et annet navn? Hadde f.eks. vært greit å vite om det er trådløst nettverk på den. En annen ting; tror dere det er mulig å prute til seg f. eks. en basestasjon ved kjøp av bærbar? Har lest at det faktisk er mulig å prute endel ved slike kjøp! Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tror du skal være ganske god til å prute eller å snakke hvis du skal greie å prute noe på lefdal eller elkjøp... Men du kan jo alltids prøve vettu Men hvis du lurer på ting kan du vel gå i butikken og spørre? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Pruting er en simpel ting i slike butikker! Eksempel: Jeg skulle kjøpe meg en TV.. Skulle også ha et "TV-Bord" gikk til elkjøp og fant en 29" 100Hz TV (Ja den er 29" ikke 28") den kostet 4495,-! Fant også et bord til 1295,-! Da jeg begynnte og prute var kriteriene mine at det var et "demo-bord" det som jeg ville ha! TV'en var innpakket og var ikke sett på ennå så den kunne jeg ikke ta dem på noe på, men siden dette ikke var en "tilbuds-TV" så kan jeg jo prute, så jeg begynnte! Hvis jeg skal ha denne 100Hz 29" som du står og skryter av så må du overbevise meg om at det er TV'en som passer for meg! (jeg hadde allerede bestemt meg).. men uansett så Fortalte han om hjemmekinomuligheter og enorm lyd +++ s til slutt så fortalte jeg at expert hadde en lignende TV til 3495,- Og da begynte han og synke i pris, til slutt så fikk jeg pressa Tv'en og bordet ned til hele 3495,- alltså det expert skulle ha for bare TV'en! Moralen er at pruting lønner seg, og gi deg ikke før han blir skikkelig sinna, åsså går du tilbake dagen etter og pruter litt til og kjøper den!! Samme skjedde da jeg skulle kjøpe meg et Digitalt videokamera! Opprinelig pris: 4995,- Pruting og ekstrautstyr!! Jeg fikk med: 5 DV kasetter(395,-) Forsikkring i 1 år (595,-) og bæreveske (295) Jeg betalte 4495,- PS. Begge gangene hos elkjøp!! Jeg sier bare PRUT PRUT PRUT Lenke til kommentar
anbar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 startet med en ericsson mca 25 til 1500kr i pris paa expert.... vandret rundt i byen og prutet meg ned til 795.- jeg bare sa at det var billigere andre steder... de andre stedene ga meg en billigere pris og saa gikk jeg tilbake til expert.... saa fant jeg den til samme pris paa elkjop... men prutet der og... og fikk den ned til 700... stakk tilbake til expert og fortalte dem om dette... og de senket prisen til 600... da gikk jeg til lefdal og fortalte dem dette.... og de sa at de hadde 150% prisgaranti... og vips saa kostet den 300... da gadd jeg ikke aa bruker mer bensin ogkjopte den paa stedet... aerlig talt er den ikke mer verdt enn 500 kr... men prutingen var en glede i seg selv... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 :'( Jeg kjøpte en 29" til 6 000 eller hva det nå var... og prutet ingen ting Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Handletur med magesår på kjøpet, høres jo artig ut. Men seriøst, vi nordmenn er for dårlige til å prute. Jeg er elendig på sånt, et typisk "ja, ja, vær så snill!!" menneske (altså "ja-menneske x 100). Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Brukte det gamle trikset. "Har vi ikke varen 3 dager etter annonsert dato får kunden tilsvarende vare til samme pris" Fekk nerare 2000 kr avslag på TV-en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå