Fryth Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Må påpeke at dette ikke er et kritisk problem, men heller et utrolig irriterende problem ettersom jeg er nysgjerrig på hva det kommer av. Heisann! Har lagt merke til i det siste at YouTube-filmer vises bredere på en av skjermene mine! Om jeg kan velge vil jeg selvfølgelig at filmene skal utfylle skjermen slik den gjør på min AOC, men bredden begrenses kraftig på BenQ-skjermen. Er det noen som har opplevd det samme eller har noen tips til meg? Bruker Chrome til vanlig, men fikk samme resultat i Firefox utrolig nok. BenQ GL2450: AOC 2462W Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Antar de har samme oppløsning og dpi-skalering?Tipper den ene skjermen er akkuratt innenfor/utenfor størrelsen den tester på. (Du har f.eks ikke taskbar på den skjermen hvor den vises større)Edit: Det er høyden på vinduet som gjør at avspilleren blir større på den andre skjermen. Endret 2. februar 2015 av Vakuum Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 (Du har f.eks ikke taskbar på den skjermen hvor den vises større)You genius. Når jeg slo på auto-hide taskbar ble den lik som på skjerm nr 2. Da vet jeg i det minste hva det kommer av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå