Jod-R Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Tenkte å si ifra at visning av flere versjoner ikke virker per dags dato. Det går ikke an å velge versjon 2 i liten visning. Man må velge den for å så trykke fullversjon. Hadde vært kjekt om det hadde blitt ordnet. Lenke til kommentar
M4R7iNP Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hei, Jod-R! Dette sluttet desverre å fungere i forbindelse med en forbedring på bildekritikken for mobile enheter. Jeg har fikset på det nå, så bildeversjoner skal fungere som normal igjen Tusen takk for at du sier i fra! 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hva er det som er fikset??? Jeg får alltid opp følgende melding: "Det var da som bare! Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi straks! Litt teknisk mumbojumbo: 503 Service Unavailable" Straks er "aldri" for mitt vedkommende... Kan det være at jeg bor på feil kant av landet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg